لاریجانی: لایحه برنامه دارای نواقصی است/پیشنهاد رفع ایرادات دهید

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه برنامه ششم دارای نواقصی است، گفت: نمایندگان می توانند پیشنهادات خود در خصوص رفع ایرادات لایحه برنامه به کمیسیون‌های مجلس ارائه دهند.

به گزارش ایسکانیوز،مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 20 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده 184 آیین نامه داخلی مجلس گفت: دولت، قانون برنامه ششم را تحت عنوان صدور مجوز احکام برنامه به مجلس ارائه داد و در حال حاضر نیز پس از اعمال اصلاحاتی، لایحه ای را با 35 ماده به نام لایحه برنامه ششم به مجلس ارائه داده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: لایحه ای با 35 ماده به طور حتم قانون برنامه توسعه نیست و باید به این موضوع توجه داشت که طبق تأکیدات مقام معظم رهبری وپیگیری رشد اقتصادی 8 درصد، این لایحه نمی تواند جوابگوی مسائل باشد.

در ادامه دکتر لاریجانی در پاسخ به تذکر لاهوتی گفت: لایحه برنامه دارای نواقصی است که این نواقص باید در کمیسیون های تخصصی رفع شود بنابراین باید توجه داشت که قانون بودجه سال 96 باید براساس برنامه ششم توسعه نوشته شود از این رو با توجه به اینکه 15 آذرماه، لایحه بودجه سال 96 به مجلس ارائه می شود باید تا پیش از آن قانون برنامه ششم در مجلس تصویب شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان می‌توانند پیشنهادات خود را در خصوص رفع ایرادات و نواقص لایحه برنامه ششم به کمیسیون های مجلس ارائه دهند.

202/201

کد خبر: 668746

وب گردی

وب گردی