جشن میلاد ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی نی ریز

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد سراسر نور سلطان سریر ارتضاء امام علی بن موسی الرضا المرتضی (ع) ،  مراسم جشنی با حضور خدام آستان مقدس رضوی در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، خادمان بارگاه ملکوتی شمس الشموس که در قالب کاروان زیر سایه خورشید جهت گرامیداشت دهه کرامت و اجرای جشن های میلاد در شهرستان نی ریز حضور یافته اند در اولین برنامه حضور خود با شرکت در جشن میلاد ثامن الحجج (ع) در مسجد امام حسن عسکری (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز ، حال و هوایی رضوی در فضای دانشگاه ایجاد کردند.

براساس این گزارش ایسکانیوز، کاروان زیر سایه خورشید که با پرچم مطهر بارگاه ملکوتی امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) در بین اساتید ، دانشجویان و کارکنان واحد نی ریز حضور یافتند ضمن اجرای برنامه های متنوع ، حال معنوی خاصی را در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز ایجاد کردند. در ابتدای این برنامه که با استقبال دانشجویان ، کارمندان و اساتید همراه بود بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، محمد شعبانی رئیس واحد نی ریز ضمن خیر مقدم به خدام ، ایام میلاد امام رضا(ع) ، احمدبن موسی الکاظم (ع) و حضرت معصومه فاطمه (س) و دهه کرامت را تبریک گفت. در ادامه نیز حاج آقا خلیل زاده ، روحانی کاروان زیر سایه خورشید ضمن نقل فضایل و کرامات امام رضا (ع) به روایتی از آن امام رئوف اشاره کرد که بر اساس آن مومن واقعی باید اهل صبر و شکر باشد.

به گزارش آنا ، عیدگاهی مداح کاروان زیر سایه خورشید نیز با اجرای مولودی خوانی و اشعار و ذکر خاکروبان و جاروکشان آستان قدس رضوی حال و هوای معنوی خاصی را در فضای مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز ایجاد کردند . تبرک جستن و بوسیدن پرچم متبرک آستان مقدس امام رضا(ع) که با اعلام نذر و نیاز و چشم های اشکبار ارادتمندان به پناه بی پناهان امام رضا (ع) همراه بود از دیگر برنامه های این جشن ملکوتی و معنوی بود.

20101

کد خبر: 668751

وب گردی

وب گردی