مشارکت سرمایه گذاران برتر استان در احداث پروژه های سازمان میادین

به گزارش ایسکانیوز ، احمد محبی عنوان کرد: سازمان میادین با رویکرد احداث مشارکتی فروشگاه های شهرما و حضور بخش خصوصی در پروژه های عمرانی نسبت به برگزاری نشست هم فکری و جلسات متعدد با سرمایه گذاران برتر استان اقدام نمود.

وی افزود: این سازمان در راستای رشد و توسعه شهری از بهره برداران شهر مشهد جهت مشارکت در طرح های موجود دعوت و نسبت به همکاری با سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی که تمایل به مشارکت در احداث فروشگاه های زنجیره ای شهرما و یا ارائه اراضی بیش از1500 متر مربع دارند اعلام آمادگی نمود.

محبی با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری سازمان میادین جهت مشارکت بخش خصوصی تصریح کرد: علاوه بر احداث مشارکتی فروشگاه های زنجیره ای شهرما، احداث بازارهای تخصصی شامل بازار سوغات ، بازار موتور و دومین بازار خودرو و...، احداث میدان بار مرکزی، مجتمع های صنفی و کارگاهی و .... از جمله فرصت های سرمایه گذاری جهت مشارکت بخش خصوصی می باشد.

وی در خاتمه بیان کرد: حضور سرمایه گذاران استان در پروژه های شهری علاوه بر عمران و آبادانی شهر مشهد به دلیل خدمت به زائرین و مجاوران علی ابن موسی الرضا(ع) سبب آورده های معنوی هم می گردد.

کد خبر: 668769

وب گردی

وب گردی