بروجردی: طرح شکایت از آمریکا در کمیسیون مشترک به دلیل بدعهدی در اجرای برجام بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استفاده از کمسیون مشترک برای شکایت از آمریکا به دلیل بدعهدی در برجام مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، علاءالدین بروجردی با اشاره به بدعهدی آمریکا در اجرای برجام و تذکر رهبری در این زمینه اظهار داشت: در ارتباط با اجرای برجام و حفظ منافع ملی در عرصه فعالیت صلح آمیز هسته ای، در حال بررسی بدعهدی آمریکا در برجام هستیم و احتمالا در این زمینه طرحی ارائه خواهیم کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: پیمان شکنی آمریکایی ها در اجرای تعهداتشان در برجام مشخص است و لازم است از ظرفیت های موجود در زمینه مقابله با این بدعهدی استفاده شود.

وی گفت: پیش از این مجلس مصوبه ای با پیش بینی بد عهدی آمریکا داشته است و اکنون اجرایی شدن آن مصوبه مطرح است که طبیعتا نیازمند تصمیم گیری در مقامات بالا رتبه است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمول شکایت در برجام اظهار داشت: در حال حاضر استفاده از کمیسیون مشترک که در برجام دیده شده در دست بررسی است و پس از جمع بندی نهایی مشخص می شود از این مسیر برای شکایت از آمریکا بهره خواهیم گرفت یا خیر.

202/201

کد خبر: 668808

وب گردی

وب گردی