تیم ملی والیبال «ب» ایران راهی قطر شد

تیم ملی والیبال «ب» مردان ایران صبح امروز (پنجشنبه) برای برگزاری اردوی برون مرزی راهی قطر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال «ب» ایران خود را برای حضور در پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا آماده می‌کند. این تیم تمرینات آماده‌سازی خود را از اسفند ماه سال گذشته زیر نظر کادر فنی تیم ملی و پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر آغاز کرد که این تمرینات همچنان ادامه دارد.

تیم ملی والیبال «ب» مردان ایران امروز با 16 بازیکن راهی اردوی برون مرزی قطر شد و به مدت 10 روز تمرینات خود را زیر نظر ناصر شهنازی سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی در این کشور پیگیری خواهد کرد.

ملی‌پوشان والیبال «ب» ایران در این مدت چند دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم العربی قطر که خود را برای حضور در باشگاه‌های آسیا و تیم ملی والیبال قطر که خود را برای جام کنفدراسیون والیبال آسیا آماده می‌کند، برگزار خواهد کرد.

اسامی بازیکنان اعزامی تیم ملی «ب» به اردوی برون مرزی قطر به شرح زیر است:

پاسور: علیرضا بهبودی و محمدطاهر وادی
لیبرو: مصطفی حیدری و محمدرضا موذن
دریافت کننده: علیرضا مباشری، محمد جواد معنوی نژاد، رحمان داودی، قاسم کارخانه و سلیم چپرلی
مدافع وسط: سامان فائزی، علی شفیعی، مسعود غلامی، محمد فلاح و امیر علی فتحعلی
قطر پاسور: رضا قرا و امین اسمعیل نژاد

ناصر شهنازی به عنوان سرمربی، عظیم جزیده، محمد عمده غیاثی و جواد مهرگان (مربیان)، علی تاج الدینی (آنالیزور)، سید مهدی هاشمی (بدنساز)، منوچهر جواهری (فیزیوتراپ) و علی پورعروجی به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال «ب» را در این اردو همراهی می‌کنند.

پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از یکم تا هفتم مهرماه به میزبانی شهر ناخوم پاتوم تایلند برگزار می‌شود. هشت تیم برتر آسیا در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که مسابقات دور مقدماتی در دو گروه پیگیری خواهد شد.

601/402

کد خبر: 669065

وب گردی

وب گردی