مازاد عرضه قیمت نفت را کاهش داد

افزایش سطح ذخیره سازی سوخت در آمریکا و رکورد شکنی تولید نفت عربستان در ماه ژوئیه، قیمت نفت را در معاملات دیروز (چهارشنبه، ٢٠ مردادماه) کاهش داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، قیمتهای نفت دیروز (چهارشنبه، ٢٠ مردادماه) پس از اعلام افزایش غیرفصلی سطح ذخیره سازی در آمریکا کاهش یافت.

طبق گزارشها، رسیدن تولید نفت عربستان به بیشترین سطح خود در ماه ژوئیه نگرانیهای عرضه مازاد جهانی را تشدید کرد و اداره اطلاعات انرژی آمریکا نیز گزارش کرد که در هفته منتهی به پنجم اوت (جمعه، ١٥ مردادماه) یک میلیون و ١٠٠ بشکه نفت خام به سطح ذخیره سازیها اضافه شد، در حالی که تحلیلگران انتظار یک میلیون بشکه کاهش را داشتند.

در پایان معاملات دیروز، قیمت هر بشکه نفت خام برنت با یک دلار و ٦ سنت افت، در سطح ٤٣ دلار و ٩٣ سنت تثبیت شد و قیمت هر بشکه نفت خام دبلیو تی آی آمریکا نیز یک دلار و ٦ سنت کاهش یافت و به ٤١ دلار و ٧١ سنت برای هر بشکه رسید.

یک معامله گار نفت در بازار آمریکا گفت: افزایش قمیت تک محموله ای تنها از طریق فروش محموله ها حاصل می شود؛ در این مقطع زمانی از سال باید سطح ذخیره سازی را کاهش دهیم، حال آن که به آن اضافه می کنیم.

601/401

کد خبر: 669081

وب گردی

وب گردی