استقلال با منصوریان بازهم نبرد

تیم فوتبال استقلال تهران با گل دقیقه 82 «بهنام برزای» که درون دروازه تیم پیکان جای گرفت از شکست برابراین تیم گریخت و با دو امتیاز از چهار بازی در لیگ برتر فوتبال ایران به تعطیلات رفت.

به گزارش ایسکانیوز، این دیدار که در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد، هر دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند و هر کدام یک امتیاز کسب کردند.
شرایط تیم فوتبال استقلال و پیکان در جدول رده بندی در پایان هفته سوم به گونه ای بود که هر دو تیم به برد نیاز داشتند.
مرتضی آقاخان در دقیقه 40 دروازه تیم استقلال را باز کرد و بهنام برزای در دقیقه 82 بازی را به تساوی کشاند.
در دقایق ابتدایی این دیدار، دو تیم با احتیاط بازی کردند و در ادامه رفته رفته بازیکنان تیم استقلال به دروازه حریف نزدیک شده اما مهاجمان این تیم نتوانستند از فرصت های بدست آمده استفاده کنند.
در نقطه مقابل، بازیکنان تیم پیکان بیشتر چشم به ضد حملات داشتند و این روند تا دقیقه 40 که دروازه تیم استقلال باز شد، ادامه داشت.
پاسکاری متوالی بازیکنان پیکان در پشت محوطه جریمه تیم استقلال، مدافعان این تیم را سردرگم کرد و پاس عمقی بازیکنان تیم پیکان در محوطه جریمه به مرتضی آقاخان رسید و او با بغل پا دروازه سید مهدی رحمتی را باز کرد.
در ادامه تلاش بازیکنان تیم استقلال به نتیجه نرسید و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پیکان به پایان رسید و بازیکنان به رختکن رفتند.
شاگردان علیرضا منصوریان نیمه دوم را شتاب زده آغاز کردند و در چند موقعیت بدست آمده موفق نبودند.
سرمربی آبی های پایتخت در ادامه دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و بختیار رحمانی و وریا غفوری را از زمین بیرون کشید و فرشید باقری و بهنام برزای را به عنوان بازیکن جانشین به زمین فرستاد.
در ادامه بازیکنان پیکان که همچنان در زمین خود متمرکز بودند و چشم به ضد حملات داشتند، صاحب دو موقعیت مناسب شدند که در یکی از این موقعیت ها، سید مهدی رحمتی سنگربان استقلال به زحمت ضربه مهاجمان حریف را دفع و مانع از گلزنی مجدد آنان شد.
در دقیقه 82 حملات گسترده بازیکنان استقلال سرانجام نتیجه داد و این تیم با ضربه بهنام برزای گل تساوی بخش تیمش را در درون دروازه رحمان احمدی جای داد.
در ادامه تلاش بازیکنان نتیجه ای در بر نداشت و بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.
شاگردان علیرضا منصوریان از سه دیدار گذشته در فصل شانزدهم لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرده و در جدول رده بندی در رده پانزدهم قرار داشتند. با کسب این نتیجه و کسب یک امتیاز دیگر و باقیماندن در همان رده شرایط ادامه کار برای کادر فنی تیم استقلال بسیار سخت است.
سید رضا افتخاری سرپرست جدید باشگاه استقلال از کادر فنی تیمش حمایت کرده اما با توجه به انتظار هواداران احتمالا این حمایت ها تداوم نخواهد یافت.
قضاوت این دیدارکه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزارشد بر عهده رضا کرمانشاهی بود.
امیر حسین صادقی و سیامک نعمتی بازیکنان تیم پیکان و بختیار رحمانی، هرار مگوییان و یعقوب کریمی بازیکنان تیم استقلال در این دیدار کارت زرد گرفتند.
ترکیب تیم پیکان:
رحمان احمدی، سیاوس یزدانی، مهدی شیری، امیرحسین صادقی، صادق بارانی، ماهان رحمانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرمان قاسمی، سیامک نعمتی، مرتضی آقا خان، گادوین منشا
ترکیب تیم استقلال:
مهدی رحمتی، رابسون، مگویان، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، جابر انصاری، کاوه رضایی و علی قربانی.

601/401

کد خبر: 669124

وب گردی

وب گردی