تیراندازی المپیک ریو/ نوروزیان نماینده ایران در ماده سه وضعیت شد

«پوریا نوروزیان» تیرانداز المپیکی ایران بر اساس تصمیم کادر فنی تیم ملی تیراندازی ایران در بازی های المپیک 2016 ریو روز یکشنبه آینده در رقابت های ماده سه وضعیت پشت خط تیر قرار می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ این تصمیم بر اساس قوانین بازی های المپیک مبنی بر حضور هر ورزشکار رشته تیراندازی در دو ماده اتخاذ شده است.
در برنامه اولیه بازی های المپیک ٢٠١٦ ریودوژانیرو نام پوریا نوروزیان نماینده تیراندازی ایران در سه ماده تفنگ بادی ١٠ متر، دراز کش و سه وضعیت گنجانده شده بود که با توجه به قانون بازی ها در این رشته هر ورزشکار فقط می تواند در دو ماده حضور یاید.
بنابراین با توجه به حضور نوروزیان در مسابقات تفنگ بادی 10 متر، با تشخیص کادر فنی او در مسابقات دراز کش حضور ندارد و روز یکشنبه در سه وضعیت به مصاف حریفان خود می رود.
در رقابت های روز جمعه بازی های المپیک احسان حدادی و محمود صمیمی در ماده پرتاب دیسک از ساعت 17 رقابت های مقدماتی را آغاز می کنند.
در پرتاب وزنه زنان نیز لیلا رجبی ساعت 17 و در پیاده روی نیز حمید زورآوند ساعت 22 مسابقات خود را برگزار می کنند.
در پرش طول، محمد ارزنده از ساعت 3:50 دقیقه صبح فردا - شنبه - به وقت تهران در گروه بی کار خود را آغاز خواهد کرد.
در قایقرانی و در فینال E روئینگ تک نفره زنان مهسا جاور از ساعت ۱۶:۳۰ به عنوان نماینده ایران حضور خواهد داشت.
ساعت 2:30 بامداد شنبه نیز کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم به روی تخته می رود.
کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در14رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازی ها شرکت کرده است.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 ریو از 15 مرداد ماه با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور جهان به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شد.

601/401

کد خبر: 669275

وب گردی

وب گردی