هاشمی: کار اصلی کاروان ایران از هفته دوم المپیک آغاز می شود

رییس کمیته ملی المپیک ایران گفت: همان طور که پیش بینی کرده بودیم، کار اصلی کاروان ورزشی کشورمان برای مدال آوری در ریودوژانیرو از هفته دوم این بازیها آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز، «کیومرث هاشمی» در مورد عملکرد کاروان ایران در هفته اول المپیک بیان کرد: در برآورد اولیه، کسب مدال در هفته اول را پیش بینی نکرده بودیم و حتی در جلسات کارشناسی که در ستاد عالی بازی ها و با رسانه ها نیز داشتیم، تاکید کردیم که کار اصلی کاروان از هفته دوم شروع می شود.
هاشمی که در حال حاضر همراه با کاروان ایران در ریودوژانیرو بسر می برد، ادامه داد: در مورد تیراندازی نیم نگاهی به کسب مدال داشتیم، اما در سبد پیش بینی مدال ها، تیراندازی را لحاظ نکرده بودیم.
هاشمی با اشاره به آغاز کار سه رشته مدال آور در هفته دوم بازی ها، تصریح کرد: در هفته دم سه رشته مدال آور کشتی، تکواندو و وزنه برداری کار خود را آغاز می کنند. امیدواریم بتوانیم مدال بگیریم و کاروان ایران صاحب مدال شود.
رییس کمیته ملی المپیک در مورد اینکه ایران در هفته اول مدال نگرفت، بیان کرد: مدال نگرفتن در هفته اول بازی ها را نباید به حساب ضعیف بودن کاروان گذاشت؛ زیرا پتانسیل مدل آوری در آن رشته ها وجود نداشت و کارشناسانان نیز به این موضوع اذعان داشتند. باید در سه رشته مدال آور توقع کسب مدال را داشته باشیم.
بازیهای المپیک تابستانی 2016 از 15 تا 31 مرداد ماه در ریودوژانیرو برگزار می شود.

601/401

کد خبر: 669283

وب گردی

وب گردی