دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری سمنان: نمایشگاه دستاوردهای دولت در سمنان برگزار می شود

دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری سمنان در ستاد بزرگداشت هفته دولت گفت: در این نمایشگاه دستگاه های اجرائی استان دستاوردها، اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید و دستگاه خود را از طریق عکس،ویدئو و گرافیک به نمایش می گذارند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از شاهرود وی با اشاره به برگزاری مشابه همین نمایشگاه در سایر استان ها، اظهار داشت : دستگاه های اجرائی باید تلاش کنند تا نمایشگاهی در شان و منزلت استان برگزار و سمنان در ارزیابی این برنامه در کشور پیشرو باشد.
وی به اهمیت برگزاری باشکوه برنامه های هفته دولت امسال در کشور و بیان دستاوردهای دولت در سه سال گذشته اشاره و اضافه کرد : با توجه به این که دولت در سال پایانی خود را سپری می کند و آخرین هفته دولت نیز برگزار می شود ، مردم منتظر اطلاع رسانی اقدامات دولت در این چند سال هستند.
کارخایی تاکید کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا دستاوردهای دولت تدبیر و امید را به خوبی و بدون بزرگنمایی برای مردم تبیین و اطلاع رسانی کنند.
وی ادامه داد : دستگاه های اجرایی با تمام ظرفیت و ابزار تبلیغاتی نسبت به اطلاع رسانی دقیق و شفاف در راستای محورهای تعیین شده از سوی وزارت کشور اقدام نمایند.
رئیس شورای روابط عمومی های استان سمنان روابط عمومی ها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و گفت: مسئولان روابط عمومی ها موظف هستند تا عملکرد و دستاوردهای خود را در قالب تصویر، عکس، مصورسازی و چاپ برای ارزیابی به کارگروه تخصصی که به این منظور تشکیل خواهد شد، ارسال کنند تا مجموعه گردآوری شده در نمایشگاه هفته دولت به هم استانی ها و شهروندان استان عرضه شود.
وی با بیان این که گرامی داشت هفته دولت، پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای نظام و عملکرد قوای مختلف کشور است، اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا واقعیت ها به صورت شفاف برای مردم بازگو شود و فعالیت ها و برنامه های دولت با صراحت و صداقت اطلاع رسانی شود.
مدیران و مسئولان روابط عمومی های دستگاه های مختلف اجرائی در این نشست، گزارشی از اقدامات و برنامه های دستگاه های اجرائی برای هفته دولت امسال را ارائه کردند.
افتتاح پروژه های عمرانی در بخش های مختلف، سفر استاندار سمنان به شهرستان ها، تجلیل از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، دیدار کارکنان ادارات با امام جمعه سمنان، تبیین دستاوردهای سفر دولت به استان، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و برگزاری ملاقات های مردمی مسئولان بامردم ، بازگویی دستاوردهای دستگاه های اجرایی مختلف و برگزاری نمایشگاه دستاورد های دولت از مهم ترین برنامه های هفته دولت است.

کد خبر: 669334

وب گردی

وب گردی