عبدولی  و سوریان فردا روی تشک می‌روند

حمید سوریان و سعید عبدولی طبق برنامه مسابقات اوزان ۵۹ و ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ریو باید راس ساعت ۲۰:۴۵ تا ۲۱:۱۵ شنبه شب در مراسم وزن کشی حضور یابند تا بعد از مشخص شدن حریفان این دو وزن، مصاف خود را از عصر فردا (یکشنبه) آغاز کنند.

به گزارش ایسکانیوز،حمید سوریان و سعید عبدولی طبق برنامه مسابقات اوزان ۵۹ و ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ریو باید راس ساعت ۲۰:۴۵ تا ۲۱:۱۵ شنبه شب در مراسم وزن کشی حضور یابند تا بعد از مشخص شدن حریفان این دو وزن، مصاف خود را از عصر فردا (یکشنبه) آغاز کنند.

روز گذشته حمید سوریان، امید نوروزی، سعید عبدولی و حبیب اخلاقی تمرینات خود را در سالن دنبال کردند و قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده نیز در سالن وزنه به تمرین پرداختند. تمرین با نشاط فرنگی‌کاران به مرور فن اختصاص داشت و رسول جزینی یکی از مربیان تیم ملی نیز فرنگی‌کاران سنگین وزن را در سالنی دیگر تمرین داد.

رقابتهای کشتی فرنگی المپیک ۲۰۱۶ برزیل روزهای ۲۴ تا ۲۶ مردادماه برگزار خواهد شد.

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

607/601

کد خبر: 669515

وب گردی

وب گردی