رضیان:فروش سلاح ایران به داعش ادعایی بیش نیست

نماینده مردم قائمشهر در مجلس معتقد است رژیم صهیونیستی با در دست داشتن ابزار گسترده تبلیغاتی به دنبال تحت تأثیر قرار دادن فضای بین الملل علیه ایران است و در همین زمینه فروش سلاح ایران به داعش ادعایی است که قابل باور از سوی ملت‌ها نیست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، عبدالله رضیان با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی درخصوص فروش سلاح ایران به داعش در صحرای سینا، گفت: مبانی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با داعش شفاف است و اکاذیب رژیم صهیونیستی صرفا در جهت فرافکنی و جوسازی علیه کشور ماست.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما هیچ‌گاه کمک به حزب الله را رد نکرده ایم، گفت: حمایت ما از مقاومت جهت دفاع از حریم سرزمینی ماست که در این مسیر با تروریسم داعش مبارزه می کنیم و برعکس رویکرد خود اسرائیل حمایت از داعش است.

وی افزود: شاهد این مدعای رژیم صهیونیستی، ادعای اخیر یکی از نظامیان آنهاست که گفته نباید داعش را تضعیف کنند چرا که امنیت آنها را تضمین می کند ضمن اینکه گروه تروریستی داعش ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی بوده و امکاناتی در اختیار آنها قرار می دهند تا مسلمانان را به وسیله آنها به جان هم بیاندازند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه لابی صهیونیستی در سازمان ملل و عربستان بسیار قوی است، خاطرنشان کرد: ابزار تبلیغاتی گسترده ای در اختیار لابی صهیونیستی است که جهت حمایت از این رژیم برای مقابله با ملت های مظلوم فعالیت می کنند که البته گاهی به علت توجیه نبودن دولت‌ها، این تبلیغات روانی را باور کرده و روی آنها اثر می گذارد که نیاز به شفاف سازی دارد.

202/201

کد خبر: 669547

وب گردی

وب گردی