جلسات مشترک رییس مجلس با جهانگیری و نوبخت درباره مسائل اقتصادی

عضو هیئت رئیسه مجلس، از تشکیل جلسات مشترک دکتر لاریجانی با جهانگیری معاون اول رییس جمهور و نوبخت درباره مسائل اقتصادی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، اکبر رنجبرزاده از تشکیل جلسات مشترک رییس مجلس با جهانگیری معاون اول رییس جمهور و نوبخت درباره مسائل اقتصادی خبر داد و گفت:مقرر شده این جلسات به صورت منظم برگزار شود، تا مسایل اجرایی و اقتصادی در این نشست ها مطرح شده و سرعت پیشبرد مسایل اقتصادی و عمرانی افزایش پیدا کند، تا در فضای دوستانه نحوه تعامل بین نمایندگان و دولت و همچنین مباحث منطقه ای به دولت انتقال پیدا کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان رکود شدید و عدم تحرک در جریان اقتصادی دامن گیر اقتصاد کشور شده است، افزود:علی رغم کاهش سود بانکی اما سپرده گذاری های مردم رو به افزایش است و این نشان دهنده رویکرد منفی مردم نسبت به سرمایه گذاری است.

دولت باید فضای بسته عدم رونق اقتصادی را بشکند

رنجبرزاده با بیان اینکه دولت باید فضای بسته عدم رونق اقتصادی را بشکند، ادامه داد:چرخیدن چرخ زندگی مردم نیازمند خروج از رکود، بهبود فضای کسب و کار و رونق حرکت های تولیدی و اشتغالزا است، که در شعار مطرح شده، اما متاسفانه در عمل اقدامی مشاهده نمی شود.

مشابه جلسات مشترک هیئت رئیسه مجلس با معاونان قوه مجریه، باید با معاونان رییس قوه قضاییه برگزار شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مشابه جلسات مشترک هیئت رئیسه مجلس با معاونان قوه مجریه، باید با معاونان رییس قوه قضاییه برگزار شود، افزود:بسیاری از دغدغه های مردم باید در حوزه قضا برای رضایت آحاد جامعه و جلب اعتماد عمومی منتقل شود، که این نشست های مشترک می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کرده و در فضای دوستانه از آمار مسایل بکاهد.

202/201

کد خبر: 669550

وب گردی

وب گردی