رییس فدراسیون بوکس: وزیر ورزش به بوکس ارادتی ندارد/ کمیته ملی المپیک ساز خودش را می زند

احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس در نشست مطبوعاتی واکاوی علل ناکامی بوکس ایران در المپیک ریو گفت: بدشانسی ما این است که از یک طرف وزیر ورزش بوکس را دوست ندارد و از طرفی کمیته ملی المپیک ساز خودش را می زند.

به گزارش ایسکانیوز، رییس فدراسیون بوکس در جمع خبرنگاران گفت: وزیر ورزش به بوکس ارادتی ندارد و در کل هیچ عنایتی به این رشته دارای قدمت نمی کند، حتی در جلسه با "وو" نیز صراحتا گفت بوکس چیز خوبی نیست، در کمیته ملی المپیک هم رییس کمیته یک چیز می گوید و شهنازی دبیر کمیته نیز چیز دیگری، هیچ دل خوشی نسبت به بوکس ندارند! به همین خاطر مدتی است به کمیته ملی المپیک نرفتم.

وی در ادامه گفت: سالها خون دل خوردیم آخر کار این درآمد، وقتی وزیر با قهرمان بوکس دیدار می کند و رییس فدراسیون حضور ندارد و در نهایت 14 میلیون به بازیکن و مربی پاداش داده می شود، چه توقعی می توان داشت،بوکس مظلوم واقع شده است .

وی تصریح کرد: احسان روزبهانی فرزند فدراسیون بوکس است و برای حضور او فدراسیون بیش از توانش هزینه کرده است،تنها برای المپیک هزینه تغذیه و تمرین روزبهانی به گواه مدارک مالی 400 میلیون تومان بوده است، پس از کسب سهمیه 10 میلیون از کمیته، 10 میلیون از فدراسیون، 14 میلیون خودش و اکبر احدی از وزارت ورزش پاداش گرفته اند و در کنار این 30 درصد حق جایزه 20000دلاری APB راهم از او دریافت نکردیم و وزارت ورزش هم ماهانه 2 میلیون تومان به او حقوق می داد. هفت اعزام تدارکاتی برای او و احدی در نظر گرفته بودیم، دیگر چه کمکی باید صورت گرفته می شد.

ناطق گفت: احدی به دنبال ریاست در فدراسیون بوکس است و به همین منظور تلاش می کند، یک قهرمان باید از حاشیه ها دوری کند. روزبهانی بدلخواه خودش وارد حاشیه می شد و این برای یک قهرمان خوب نیست او باید بر روی تمریناتش تمرکز می کرد.

وی در خصوص اکبر احدی گفت: احدی ماهیانه 400 هزار تومان از فدراسیون علاوه بر حقوق اداره کل بعنوان اضافه کاری دریافت می کرد، وی ماموریتش تمام شده و به کار خودش در اداره تربیت بدنی باز خواهد گشت، در نظر داریم دو مربی باکویی برای تیم ملی به ایران دعوت کنیم.

606/601

کد خبر: 669777

وب گردی

وب گردی