تیم فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان قهرمان مسابقات دسته دوم کشور شد

تیم فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان مقتدرانه توانست با شکست رقیبان بر سکوی قهرمانی مسابقات فوتبال دسته دوم کشوری دانشگاه آزاد اسلامی ایستاد.

این مسابقات که به میزبانی استان البرز در واحد کرج برگزار شد 8 تیم از استان های مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی ، زنجان، گیلان، هرمزگان ،سمنان و قزوین با هم به رقابت پرداختند که چهار تیم آذربایجان شرقی، گیلان، هرمزگان و مازنداران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و دو تیم هرمزگان و آذربایجان شرقی توانستند به فینال این دوره از مسابقات راه یابند.

در مرحله فینال تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان توانست مقندرانه بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات برسد.

در این مسابقات، تیم پردیس سیریک به نمایندگی از استان هرمزگان به این دوره از مسابقات اعزام شده بود که اعضای آن را عبدالمعز پور محمد، علی پیکارسان، علی ترکمانی،اسماعیل حبشی،ابراهیم حیدرزاده، صادق دروگردهبارزی، مهدی سامی کریانی، اسماعیل سرکوهی،عمر شهدوزاده،فهیم طاهری، حمید غلامی،حسام فولادی زاده، مجید کشاورز،یاسر لشکری زاده، عمر ملاحی، عثمان میرزاپور، احمدنور نعیمی و ایمان نمردی تشکیل می دادند که وحید ترکمانی،یوسف زرهی و ولید ترکمانی نیز به ترتیب به عنوان سرپرست ، مربی و کمک مربی این تیم را همراهی می کردند.

در این دوره از مسابقات علی ترکمانی از استان هرمزگان توانست با 8 گل زده به عنوان آقای گل و پدیده این دوره از بازیها معرفی شود.

تیم هرمزگان با کسب این نتیجه توانست از تیم های دسته دوم پیشی گرفته و صعود خود را به مسابقات فوتبال دسته اول دانشگاه آزاد اسلامی تضمین کند.

20101

کد خبر: 670330

وب گردی

وب گردی