سلیمی: نخواستند ایران سه طلا بگیرد

وزنه برداری فوق سنگین ایران درالمپیک ریو،گفت:همه ناداوری که علیه من صورت گرفت را دیدند و دو دشمن رییس فدراسیون کشورمان در هیات ژوری نخواستند ایران سه طلا بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، بهداد سلیمی پس از ناداوری که علیه او در المپیک ریو صورت گرفت، گفت:به راحتی حق مرا خوردند و هرچه اعتراض کردیم به جایی نرسیدیم. همه حتی آیان رییس فدراسیون جهانی گفت حق با ما است اما کاری از دستشان بر نمی آید.
وی ادامه داد: چرا رییس فدراسیون جهانی باید بگوید کاری از دستش بر نمی آید و این ها همه به خاطر دشمنی بعضی آدم هایی است که در ژوری نشسته بودند با علی مرادی رییس فدراسیون کشورمان است و نخواستند من مدال بگیرم.
وزنه بردار کشورمان، گفت: وزنه ایی که من بالای سر بردم هیچ مشکلی نداشت اما به راحتی خطا گرفتند و دیگر روحیه و جانی برای بالا بردن حرکت سوم نداشتم.
وی تصریح کرد: خیلی آماده بودم و خیلی تمرین کردم اما نگذاشتند به هدفم برسم. رکورد یک ضرب را زدم اما نخواستند من مدال طلا را بگیرم.
سلیمی اظهار کرد: این ها نخواستند ایران سه مدال بگیرد و این را از حرف های آیان می توان فهمید. مگر می شود رییس فدراسیون جهانی وقتی ناداوری می بیند بگوید کاری از دستش بر نمی آید؟

601/601

کد خبر: 670408

وب گردی

وب گردی