ماسکرانو: میخواستم برم اما دلم خواست بمانم

ستاره آرژانتینی بارسلونا اعتراف کرد که بعد از پایان فصل قبل به جدایی از این تیم فکر می کرد. او ابراز امیدواری کرد که کلودیو براوو در آبی اناری ها بماند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه بارسلونا، خاویر ماسکرانو مدت‌هاست در بارسلونا بازی می کند. او با مربیان زیادی کار کرده است و جالب این که همه مربیان بارسلونا به او اعتماد دارند و یکی از کلیدی ترین بازیکنان این تیم به شمار می آید.

ماسکرانو در گفت‌وگویی ابتدا درباره هدف بارسلونا در فصل جدید اظهار کرد: بارسلونا تیمی است که برای قهرمانی در هر جامی تلاش می کند. در فصل جدید هم مجبور هستیم برای قهرمانی در هر رقابتی به میدان برویم اما باید بگویم هدف اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. البته این بدین معنا نیست که دیگر رقابت ها را جدی نمی گیریم.

این ستاره آرژانتینی بارسلونا درباره ساموئل اومتیتی خرید جدید بارسلونا نیز اظهار کرد: بدون شک حضور این بازیکن فرانسوی در خط دفاعی ما را قوی تر خواهد کرد.

ماسکرانو در ادامه درباره جدایی احتمالی کلودیو براوو نیز گفت: چیزی در این باره نمی دانم. اگر بازیکنی به دنبال جدایی از بارسلونا است، امیدوارم که این کار را نکند اما اگر اصرار به جدایی دارد، می توانم او را درک کنم.

این ستاره آرژانتینی درباره جدایی خود از جمع آبی‌اناری‌ها هم بیان کرد: بعد از پایان فصل قبل به جدایی فکر کردم اما در نهایت تصمیم گرفتم در بارسلونا بمانم. هر بازیکنی نمی تواند برای بارسلونا بازی کند. بازیکنی می تواند بازی کند که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. گاهی اوقات شک می کنم که آیا شایسته بازی کردن در بارسلونا هستم یا نه.

یوونتوس مشتری جدی ماسکرانو بود و پیش بینی می شد این ستاره آرژانتینی راهی این تیم بشود.

601/402

کد خبر: 670495

وب گردی

وب گردی