نماینده مردم بابل: امتیاز بسیار خوبی به فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی می‌دهم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، نقش دانشگاه آزاد اسلامی رادر ارتقای فرهنگ عمومی و گسترانیدن فرصت‌های تحصیلی مناسب برای جوانان در اقصی نقاط کشور بسیار برجسته خواند.

به گزارش ایسکانیوز، علی نجفی خوشرودی در بازدید از مرکز آموزشی و تحقیقاتی(رجه) دانشگاه آزاد اسلامی بابل، شهرستان بابل را یک شهر تمام دانشگاهی خواند و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل یکی از بزرگترین مراکز آموزشی مهم و علمی این شهر است که با یک نگاه برنامه‌ای و توسعه یافته از سوی حجت‌الاسلام دکتر حسن قلی پور رئیس واحد بابل بر اساس استانداردهای آکادمیک طراحی و انجام وظیفه می‌کند.

نماینده بابل در مجلس شواری اسلامی با توجه به جایگاه علم و دانش و اشتیاق جوانان به تحصیل در دانشگاه‌ها، افزود: با توجه به امکانات علوم آزمایشگاهی متعدد و مرکز آموزشی و تحقیقاتی(رجه)، واحد بابل در ارتقای سطح علمی وپژوهشی دانشجویان این اقدامات در عرصه‌های مختلف نسبت به ظرفیت‌های موجود نقش موثری خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با توجه به ظرفیت رشته‌های آموزشی واحد بابل، گفت:« گسترش و افزایش رشته‌های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد و فضای امن دانشگاه ازاد اسلامی واحد بابل حاصل تلاش و زحمات مدیریت مدبرانه حجت‌الاسلام قلی‌پور است که صاحب سابقه و سلامت اجرایی طولانی در کارنامه خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی بابل و رشته‌های متنوع می‌تواند یک رنجیره‌ای ایجاد بشود یک طرف تحصیل در مرکز دانشگاهی و یک طرف دیگر در واقع ایجاد شبکه شغلی استفاده و از امکانات موجود برای رونق صنایع دستی، گردشگری و فضای مطلوب برای جذب توریست بهره‌مند شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایجاد دهکده سلامت در (رجه) و پتانسیل و طبیعت زبیای آن را مهم برشمرد و افزود: «منطقه رجه خیلی زیبا و فضای مطلوبی دارد، مردم تشنه گردشگری و تفریح هستند و هدایت آنها از مراکز آموزشی و دانشگاهی منطقی‌تر به نظر می‌رسد.»

نجفی خوشرودی با بیان اینکه در بخش دولتی محدویت‌هایی برای تأمین شرایط مناسب برای تحصیل وجود داشت، گفت: این دانشگاه آزاد اسلامی بوده که به کمک دولت آمده و با مشارکت مردم با مدیریت مجموعه دست اندرکاران توانست فرصت مناسبی برای تحصیل در شهرهای مختلف فراهم کند.

وی افزود: «امتیاز بسیار خوبی به فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی می‌دهم، چون بسیاری از دانش آموختگان این دانشگاه مسئولان امور هستند و مسئولیت‌هایی در بخش صنعت، در مراکز علمی و تحقیقاتی و حتی در بدنه دستگاه‌های اجرای دولت و دیگر نهادها وادارات این کشور دارند.»

20101

کد خبر: 670609

وب گردی

وب گردی