حسن یزدانی: 2 سال برای طلای المپیک تلاش کرده بودم

دارنده مدال طلای المپیک ریو، گفت: برای رسیدن به این مدال 2 سال تلاش کرده بودم که خداراشکر توانستم به این مهم برسم.

به گزارش ایسکانیوز، حسن یزدانی دلاور کشتی آزاد ایران پس از کسب مقام قهرمانی در المپیک ریو، گفت: در المپیک همه با آمادگی بالا شرکت می کنند و خدارا شکر توانستم در تمام مسابقات خیلی خوب ظاهر شوم و حریفان را از پیش رو بردارم.
وی در رابطه با دیدار فینال، خاطرنشان کرد: حریف روسم در فینال بسیار قدرتمند بود و توانسته بود حریفان قوی را از پیش رو بردارد.
دارنده مدال طلا المپیک ریو، گفت: تازه به 74 کیلوگرم آمدم و با هیچ کدام از حریفانم تا حالا کشتی نگرفته بودم به همین دلیل با شرایط آنها آشنایی کامل را نداشتم.
وی در خصوص عملکرد ضعیف داوران، اظهار کرد: متاسفانه در فیلا نماینده نداریم و به همین دلیل داوری ها به ضرر ما می شود و امیدوارم هرچه سریعتر صاحب کرسی شویم.
وی در رابطه با مصدومیتهای حریف روس در دیدار فینال، تصریح کرد: حریف روس هر بار الکی خود را مصدوم می کرد تا استراحت کند.
یزدانی، گفت: خدارا شاکرم که در آخرین لحظات قهرمان شدم اما به هرحال حرکات کشتی گیر روس کمی مرا عصبی کرده بود. رسول خادم از من خواستم عصبی نشوم و این کمک کرد تا به مقام قهرمانی برسم.
وی در رابطه با اینکه نتوانست با باروز کشتی بگیرد، اظهار کرد: قسمت نشد با باروز کشتی بگیرم اما درفینال کسی که او را برده بود را شکست دادم.
دارنده مدال طلای المپیک ریو، افزود: 2 سال است برای مدال طلا المپیک تلاش می کنم و خوشحالم بعد از 16 سال به این مهم رسیدم. دعای خیر مردم عزیز کشوم دلیل این مدال بود و آن را تقدیم به همه مردم می کنم.

601/401

کد خبر: 670967

وب گردی

وب گردی