نگاهی به پیش بازی منچسترسیتی - استوک سیتی

منچستر سیتی در دومین هفته لیگ برتر امشب () ساعت 16:00 در استادیوم bet365 به دیدار استوک سیتی می رود.

به گزارش ایسکنیوز، منچسترسیتی در دومین بازی فصل خود به زمین استوک سیتی می رود. این اولین بازی خارج از خانه گواردیولا در لیگ برتر است.

** وضعیت دو تیم:

پپ گواردیولا بعد از کسب یک پیروزی نه چندان جذاب و قاطع برابر ساندرلند در هفته اول در اتحاد، در اولین بازی خارج از خانه خود به عنوان سرمربی سیتیزن ها باید به زمین استوک سیتی برود؛ جایی که در فصل گذشته آبی ها با دو گل مغلوب پاتر ها شدند. سیتی سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در یک بازی خارج از خانه 5-0 استوا بخارست را در هم بکوبد؛ یک نتیجه روحیه بخش قبل از بازگشت به لیگ برتر.

استوک سیتی فصل قبل را در رتبه نهم تمام کرد و تنها پنج رتبه با منچستر سیتی رده چهارمی فاصله داشت. در واقع استوک سیتی سه فصل پیاپی است که کار را در رده نهم به پایان می رساند و تکرار همین رتبه نهم در سال چهارم یک چالش خواهد بود؛ چالشی که با تساوی خارج از خانه 1-1 برابر میدلزبورو شروع چندان بدی نداشت و حالا با یک رقابت سخت برابر یکی از تیم های اصلی مدعی قهرمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

سرمربیان دو تیم تعدادی از بازیکنان مهم خود را در اختیار ندارند از جمله کمپانی و گوندوعان برای پپ و آفلای و جک باتلند برای هیوز اما با این وجود با یک نگاه به ترکیب های احتمالی دو تیم می توان نتیجه گرفت هر دو مربی برای رسیدن به خواسته های خود به اندازه کافی بازیکن در اختیار خواهند داشت. نیمکت نشینی احتمالی دوباره هارت هم یکی از مسائل مورد توجه رسانه ها و هواداران خواهد بود.

**رویارویی های اخیر:

**مصدومین و محرومین:

** پیش بینی WhoScored: استوک سیتی 1 - 2 منچسترسیتی

** ترکیب احتمالی دو تیم:

601/604

کد خبر: 671075

وب گردی

وب گردی