بروجردی: سیاست آمریکا و هم پیمانان منطقه ای اش منجر به تقویت گروه های تروریستی شده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سیاست آمریکا و هم پیمانان منطقه ای اش منجر به تقویت گروه های تروریستی شده است،گفت: ائتلاف آمریکا با کشورهای غربی علیه داعش نه تنها تأثیری در تضعیف گروه های تروریستی در منطقه نداشته بلکه منجر به تقویت آنان شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، علاءالدین بروجردی امروز- شنبه- در دیدار «حسین راغب الحسین» نماینده مجلس سوریه و نایب رئیس کمیته مصالحه ملی با بیان این مطلب افزود: جامعه جهانی هیچگونه اقدام مثبتی برای جلوگیری از جنایات گروه های تروریستی در سوریه انجام نداده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اهمیت برقرای ثبات و آرامش در منطقه گفت: دولت و مجلس جمهوری اسلامی ایران از هرگونه اقدامی در جهت برقراری صلح و ثبات و از بین بردن گروه های تروریستی – تکفیری در منطقه به ویژه در سوریه حمایت می کند.
وی همچنین بر عزم جدی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با گروه های تروریستی در منطقه تأکید کرد.
بروجردی با ابراز تأسف از گسترش بحران در شهرهای فوعه و کفریا گفت: ما با دنیایی مواجه هستیم که جز زبان زور و سلاح را نمی فهمد و زبان حقوق بشر و ادعاهایی که آمریکا و سازمان ملل می کند فقط به سخره گرفته اند این واژه مهم و مقدس است.

دولت و ملت سوریه هیچگاه حمایت های ایران را فراموش نخواهد کرد
«حسین راغب الحسین» نماینده مجلس سوریه و نایب رئیس کمیته مصالحه ملی در این دیدار ضمن تشریح اوضاع نابسامان و بحرانی در شهرهای فوعه و کفریا ،افزود: کشتار مردم بی دفاع کودکان و زنان و کمبود دارو و مواد غذایی وضعیت نگران کننده ای را ایجاد کرده است.
راغب الحسین در ادامه با ابراز تأسف از سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات گروهک های تروریستی گفت: سازمان های بین المللی در قبال جنایات گروهک های تروریستی هیچگونه اقدام انسان دوستانه ای برای کمک به مردم فوعه و کفریا انجام نداده اند.
نماینده مجلس سوریه در پایان سخنانش ضمن قدردانی از حمایت های رهبری معظم انقلاب اسلامی و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت و ملت سوریه هیچگاه حمایت های جمهوری اسلامی ایران را فراموش نخواهد کرد.

201/201

کد خبر: 671236

وب گردی

وب گردی