پرداخت بیش از 7 نوع وام دانشجویی به دانشجویان دانشگاه‌آزاد اسلامی

مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه‌آزاد اسلامی به دانشجویان این دانشگاه بیش از 7 نوع تسهیلات ارائه می دهد.

به گزارش ایسکانیوز، تسهیلات(وام) دانشگاه‌آزاد اسلامی به دانشجویان این دانشگاه به دو دسته وام های داخلی (منابع داخلی) و وام های خارجی ( منابع خارج از دانشگاه ) تقسیم می شود.

از جمله وام های داخلی این دانشگاه می توان به وام شهریه، کمک هزینه مسکن، کمک هزینه ضروری، کمک هزینه پایان نامه و ازدواج اشاره کرد که دانشجویان عزیز می توانند با مراجعه به صندوق رفاه واحد دانشگاهی خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وام های خارجی هم بر دو نوع است. براساس تفاهم نامه و تعاملات با مجموعه بانک ها و نیز تسهیلات وزارت علوم که در مقاطع مختلف تحصیلی از 500 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان متغیر است، تقسیم بندی می شود.

فرید ذاکر گفت: در صورتیکه دانشجویی توان پرداخت هزینه تحصیلی خود را نداشته باشد واحدهای دانشگاه‌آزاد اسلامی همکاری های لازم را از قبیل تقسیط شهریه، تخفیف دانشجویی و تسهیلات دانشجویی را در حد ممکن و قانونی ارائه خواهند داد تا دانشجویان بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل بپردازند.

20101

کد خبر: 671498

وب گردی

وب گردی