انتخاب 10 مستشار دیوان محاسبات

نایب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: 10 مستشار دیوان در جلسه امروز این کمیسیون محاسبات انتخاب شدند.

به گزارش ایسکانیوز محسن بیگلری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: آقای عادل آذر رئیس دیوان محاسبات 20 نامزد را برای نامزد شدن برای مستشاری دیوان محاسبات به کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس معرفی کرده بود.
وی با اشاره به اینکه در این راستا کمیته ای در این کمیسیون تشکیل شد که موضوع را پیگیری کرد، اظهار داشت: نهایتا این کمیته صلاحیت هر 20 نفر را مورد تایید قرار داد و بنا شد هر کدام از این افراد که نصف + یک رای را آوردند به عنوان مستشار دیوان محاسبات انتخاب شوند.
بیگلری اضافه کرد: در جلسه امروز کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس انتخابات انجام شد و نهایتا 10 نفر از این 20 نفر رای نصف + یک را آوردند.
وی با تاکید بر اینکه باید 15 نفر به عنوان مستشار دیوان محاسبات انتخاب شوند، گفت: به دلیل آنکه در جلسه امروز تنها 10 نفر رای لازم را آوردند بنا شد که آقای عادل آذر 10 نفر دیگر را به کمیسیون برنامه و بودجه معرفی کند و ما از آن 10 نفر به پنج نفر رای دهیم.
وی گفت: آقایان ممبینی، مظفری، کیارشی، محسنی، عزیزی، عبدی، سیاوشی پور، جلیلی، رحیمی و اکبری 10 مستشار جدید دیوان محاسبات هستند که در جلسه امروز این کمیسیون انتخاب شدند.

201/201

کد خبر: 671819

وب گردی

وب گردی