حل ایرادات لایحه برنامه ششم توسعه کشور در سایه تعامل مجلس و دولت

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور مجلس معتقد است علیرغم وجود ایرادات در لایحه برنامه ششم توسعه کشور، دولت و مجلس با هماهنگی می‌توانند این ایرادات را برطرف کرده و در راستای رونق اقتصاد کشور گام بردارند.

به گزارش ایسکانیوز غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به مناسبت هفته دولت ارزیابی از عملکرد دولت یازدهم داشت که در این خصوص گفت: متأسفانه همچنان شاهد رکود در عرصه اقتصاد هستیم که از دولت می خواهیم راهکار اساسی برای رفع این مشکل صورت دهد.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر ضرورت جدیت دولت در اجرای قوانین بودجه بیان داشت: اگر دولت در اصلاح بودجه خوب عمل کند می تواند به اقتصاد رونق داده و دست آوردها خوبی داشته باشد.

وی همچنین در ادامه به ارزیابی اقدامات دولت در قبال برنامه ششم توسعه کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: دولت توانست در موعد مقرر لایحه برنامه ششم توسعه کشور را به مجلس ارائه کند اما در این خصوص دغدغه هایی برای نمایندگان وجود دارد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور مجلس در پایان اظهار کرد: تعامل میان دولت و مجلس تا کنون خوب ارزیابی می شود لذا اگر این تعامل درخصوص ایرادات لایحه برنامه ششم توسعه کشور به صورت هماهنگ صورت گیرد، مشکلات آن قابل حل بوده و شاهد تغییر و توسعه طی 5 سال آتی کشور خواهیم بود.

201/201

کد خبر: 672133

وب گردی

وب گردی