معرفی ورزشهای هیجان انگیز در «نماگرد» شبکه مستند

برنامه «نماگرد» شبکه مستند این هفته به معرفی ورزشهای جدید و هیجان انگیز می پردازد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، سجاد گودرزی تهیه کننده برنامه «نماگرد» درباره موضوع این قسمت از برنامه توضیح داد: «نماگرد» این هفته سراغ ورزشهای هیجان انگیز رفته است و در این قسمت ورزشهایی را معرفی میکنیم که ممکن است برخی از آنها به گوش کسی نخورده باشد.

وی افزود: همچنین از گروه هایی که ورزشهای هیجان انگیز انجام میدهند، مثل قایق رانی در آبهای خروشان یا طبیعت نوردی تصاویری به دست ما رسیده که در این قسمت روی آنتن می رود.

این تهیه کننده یادآور شد: این هفته بخش هایی از مستند «هیجان» را به عنوان اثر پربیننده شبکه مستند پخش میکنیم. ضمن اینکه صفحه اختصاصی نماگرد در سایت شبکه مستند به نشانی www.doctv.ir/namagard به بیننده ها معرفی می شود تا آنها ضمن اعلام انتقادات و پیشنهاداتشان، بتوانند تصاویر خود را نیز از طریق این صفحه برای ما ارسال کنند.

گودرزی در پایان گفت: فیلم 100 ثانیه ای که برای این قسمت در نظر گرفته شده انیمیشن «خیانت» به کارگردانی شهلا طلوعی است.

عوامل برنامه «نماگرد» عبارتند از کارگردان: رضا عاطفی، تصویربردار: مهدی مولایی، تیم نویسندگان: شبنم حسینی، رضا عاطفی، تدوین: الهام منوچهری، گرافیست: علی رحیمی، مجری: علی فرنودی، پژوهشگر: ساغر کوهستانی.

این برنامه هر هفته جمعه ها ساعت 21:30 روی آنتن می رود و بازپخش آن شنبه ها ساعت 11:30 خواهد بود. دهمین قسمت این مجموعه پنجم شهریور ماه پخش می شود.

508

کد خبر: 672632

وب گردی

وب گردی