پذیرش دانشجوی با آزمون و بدون آزمون در120 رشته دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر از پذیرش دانشجوی با آزمون برای دکتری حرفه­ای دامپزشکی و بدون آزمون در 120 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر ماهری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شبستر به عنوان اولین و مهم­ترین مرکز آموزش عالی شهرستان شبستر و با دارا بودن کادر هیات علمی توانمند و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی مجهز، از شرکت­کنندگان کنکور سراسری سال 95 برای دکتری حرفه­ای دامپزشکی و بدون آزمون برای بیش از 120 رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

رئیس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی استان آذربایجان شرقی با اشاره به رتبه دوم وبومتریک واحد شبستر در جدیدترین رتبه­بندی گوگل اسکولار در بین دانشگاه­های آزاد اسلامی استان افزود: واحد شبستر با 200 عضو هیات علمی بالاترین درصد نسبت استاد به دانشجو را در بین واحدهای دانشگاهی داشته و با داشتن 60 باب آزمایشگاه وکارگاه مجهز، با ارائه 71 خدمت آزمایشگاهی آزمایشگاهیآزطآدر سامانه آزمایشگاه­های همکار آزاد (ساها) حضور فعال دارد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در مورد رشته‌های مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام در رشته مورد علاقه خود اقدام کند.

دانشگاه آزاد اسلامی شبستر از اولین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان است که سال 67 راه‌اندازی شده و تا کنون نزدیک به 25000 نفر دانش­آموخته به جامعه اسلامی تحویل داده است. اکنون با بیش از 120 رشته تحصیلی در مقطع کاردانی و کارشناسی؛ 65 رشته در مقطع کارشناسی ارشد؛ یک رشته در دکتری حرفه­ای و 15 رشته در مقطع دکتری تخصصی با 200 عضو هیات علمی تمام وقت، نیمه وقت با درجه دانشگاهی بسیار بزرگ الف یکی از مراکز بزرگ آموزش عالی استان به شمار می­ آید.

دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با پشتوانه آزمایشگاه­ها و کارگاه­های مجهز و اعضای هیات علمی و کارشناسان مجرب خود، موفق به دریافت مجوز آزمایشگاه همکار در سطح ملی از اداره استاندارد ایران شده و از رشته­های فعال و مورد تقاضای علاقه­مندان تحصیلات دانشگاهی علاوه بر 80 رشته تحصیلات تکمیلی می­توان به دکتری حرفه­ای دامپزشکی، مهندسی پزشکی، مهندسی عمران، معماری و مهندسی معماری، مهندسی برق، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر، علوم و مهندسی صنایع غذایی؛ روانشناسی و تربیت بدنی و علوم ورزشی اشاره کرد.

20101

کد خبر: 672920

وب گردی

وب گردی