تذکر روحانی به وزیرانش به جا بود

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر باید به توقعات رییس جمهوری و کابینه توجه داشته باشد، تاکید کرد که اعتراض روحانی به علی جنتی به جا بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان ،حسن روحانی در واکنش به عقب نشینی وزیر ارشاد در موضوع برگزاری کنسرت در شهر مشهد اعلام کرد که وزرای کابینه اش نباید به راحتی در قبال فشارها عقب نشینی کنند.

احمد شیرزاد در این خصوص همچنین اظهار داشت: اگر قرار باشد هر کسی که به کاری انتقاد یا اعتراض دارد، برای خودش حکم صادر کند و اعضای کابینه هم از موضع خود عقب بنشینند، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و دولت نمی تواند کارهایش را در آرامش به پیش ببرد.

این نماینده ادوار مجلس در ادامه بیان داشت: به نظرم وزیرانی که در دولت یازدهم روی کار هستند، باید بدانند که با رای مردم این دولت روی کار است و این انتظارات مردم است که باید در اولویت باشد، نه اینکه به تعدادی که مسئولیتی ندارند و می خواهند با اعمال فشار خواسته هایشان را عملی کنند، توجه نشان داده شود.

شیرزاد افزود:دولت یازدهم چون با حمایت جریان اصلاح طلبی روی کار آمده است و دقیقا به همین دلیل گروهی که به تمامیت خواهی عادت دارند، رسما نمی توانند توفیقات دولت را بر بتابند و برای تخریب دولتمردان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: روحانی و همکارانش در طول سه سال گذشته هم در حوزه بین الملل و هم در سیاست های داخلی کارنامه ای قابل دفاع از خود به نمایش گذاشته اند و دقیقا به همین دلیل گروهی نمی توانند با شرایط موجود کنار بیایند و تخریب و توطئه را شروع می کنند تا از این طریق از تمدید دوباره دولت روحانی در سال 96 جلوگیری کنند که البته واضح است آنها در این مسیر مقصدی جزء بن بست را پیش روی خود نخواهند دید.

احمد شیرزاد در پایان اظهاراتش تاکید کرد که روحانی در انتخابات 96 رقیبی جدی نخواهد داشت.

205/201

کد خبر: 673043

وب گردی

وب گردی