رسالت دانشگاه‎ها تربیت نیروهای متخصص و متعهد است

به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن طرح ضیافت اندیشه استادان، در دو دوره برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم سراج مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد رودهن در این مورد بیان کرد: طرح ضیافت اندیشه استادان که چند سالی است در دانشگاههای کشور برگزار می گردد، با هدف دانش افزایی، با رویکردهای علمی، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی انجام می شود.

وی افزود: این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با استقبال گسترده استادان گرامی مواجه شد به گونه ای که ما را بر آن داشت تا بر تعداد برگزاری این طرح بیفزائیم، بنابراین تصمیم ما این است که این طرح را دوبار در سال (زمستان و تابستان) برگزار کنیم.

سراج اضافه کرد: مهمترین رسالت دانشگاهها تربیت نیروهای متخصص و متعهد است و طرح ضیافت اندیشه نیز در همین راستا اجرا می‌شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد رودهن توانمندسازی دانشگاهها و دانشگاهیان را از اهداف عمده این طرح برشمرد و بیان کرد: هدف اصلی طرح ضیافت اندیشه، تبین اندیشههای اسلامی، تقویت و تعمیق معرفت دینی و گسترش فضایل اخلاقی و نهادینه کردن ارزش‌های دینی است.

سراج درباره موضوعات مورد بحث در طرح ضیافت امسال گفتند: در دوره اول، موضوع: تعلیم و تربیت در اسلام به همراه برخی موضوعات متنوع فرهنگی دیگر و در دوره دوم با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

20101

کد خبر: 673064

وب گردی

وب گردی