نخستین اجرای نمایش «زندگی برای زندگی» به مادران تقدیم می‌شود

نویسنده و کارگردان نمایش «زندگی برای زندگی»، امروز یکشنبه 7 شهریورماه، نخستین اجرای خود را به مادران تقدیم خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌ عمومی گروه، رضا بهرامی، طراح، نویسنده و کارگردان نمایش «زندگی برای زندگی»، با دعوت از همه مادران برای تماشای این نمایش در اجرای آغازین، بیان کرد: «اجرای نخست نمایش را به پاس یک عمر تلاش و زحمات مادران،که زندگی را به ما آموختند و ما هم باید زندگی‌کردن را به دیگران و نسل جدید بیاموزیم، به همه مادران مهربان و زحمتکش تقدیم می‌کنم، مادرانی که از جان و وجودشان، محبت و عشق را برای زندگی در روح فرزندان‌شان دمیده‌اند. به همین دلیل دوست دارم از تمامی مادران دعوت کنم با حضورشان اجرای اول این نمایش را با عشقی که به ما آموختند، افتتاح کنند.»

در نمایش «زندگی برای زندگی»،که در فضای باز مجموعه تئاتر محراب اجرا می‌شود، چهار عنصر اصلی نور، رنگ، موسیقی و حرکت کارکرد ویژه دارند. همچنین به گفته بهرامی، این اثر به خاطر نشان‌دادن برخی تصاویر در قالب سایه، در هوای نیمه‌روشن اجرا می‌شود و در بخش‌هایی از آن، مخاطب مشارکت خواهد داشت.

داستان «زندگی برای زندگی» در شکلی نمادین، روایت‌گر مبارزه میان پلیدی و پاکی و فرشتگان و شیاطین است.

حامد عرب، علی‌اکبر محمدیارلو، سارینا شاد، محمدامین پازوکی، سینا توکلی، سراج نعمتی، محمدامین معینی‌راد، امیرحسین علی‌پور، مجید دریایی، علیرضا ملکوتی‌خواه، الهام احمدی، ساره‌السادات عباسی، خاطره ملکی، آرزو صراف‌رضایی، سارا خادمی، فاطمه‌السادات حسینی، پریسا جباری، مسیحا اصلانی، زهرا احمدی، الهام محمودی، محمد امین عسگری و پریسا اورنگ بازیگران این نمایش‌اند. دیگر عوامل اجرا عبارتند از: علی عمرانی(مشاور کارگردان و طراح حرکات/گروه حرکت خلسه)، نگار امیری و سامان سعیدی (دستیاران کارگردان)، نگار امیری(برنامه‌ریز)، راضیه ده‌پایینی(مشاور طراح حرکت)، حامد عرب و مرجانه هوشمند(دستیاران طراح حرکت)، راحله ده‌پایینی و علی عمرانی(طراح لباس)، راحله ده‌پایینی(دوخت لباس)، اکبر شجاعی (طراح نور)، رضا بهرامی(طراح صحنه)، پیمان کریمی، حامد عرب، محمدامین پاروکی، سینا توکلی، سامان سعیدی، علی راحت‌لو(اجرای دکور)، صنم پاشا (آهنگساز)، علی راحت‌لو(مدیر صحنه)، مهرسا چاووشی(عکاس)، نگار امیری و سامان سعیدی (اجرای موسیقی و نور)، مجید یوسفی (طراح پوستر و بروشور)، احمدرضا حجارزاده و مهرانگیز قهرمانی(امور رسانه).

نمایش «زندگی برای زندگی» از امروز 7 شهریورماه ساعت 20:15 در مجموعه تئاتر محراب اجراهای خود را آغاز می‌کند و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

508502

کد خبر: 673199

وب گردی

وب گردی