سفر پاک به دور دنیا در 80 روز؛  حضور تیم تحقیقاتی استورم آیندهوون در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

یک تیم تحقیقاتی هلندی که به منظور ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی و پاک، سفر به دور دنیا در 80 روز را آغاز کرده است، در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین حضور یافت.

به گزارش ایسکانیوز، تیم تحقیقاتی استورم آیندهوون قصد دارد با موتورسیکلت الکتریکی "استورم ویو" دور دنیا را در 80 روز طی کند تا تجربه ی رانندگی الکتریکی را میان مردم سراسر جهان به اشتراک بگذارد.

دانشجویان تیم تحقیقاتی استورم آیندهوون با این تور جهانی نشان خواهند داد که سفر تمام الکتریکی، دیگر تنها یک چشم انداز یا آرزو نیست، بلکه به حقیقت پیوسته است.

این تیم تحقیقاتی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ضمن بازدید از مجموعه مراکز تحقیقاتی دانشگاه و دستاوردهای آن اعلام کردند دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از نظر امکانات و زیرساخت های لازم جهت تحقیقات، هم تراز با دانشگاه های برتر اروپا؛ و نتایج تحقیقات و دستاوردهای آن نیز، هم تراز با تکنولوژی روز دنیا است.

اعضای تیم تحقیقاتی استورم آیندهوون در این دیدار در خصوص مسایل فنی خودروها و موتورسیکلت های برقی با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به تبادل اطلاعات پرداختند.

شایان ذکر است؛ این تیم سفر خود را از روز 14 آگوست (24 مرداد ماه) آغاز کرده و روز 2 نوامبر 2016 (12 آبان ماه 95) به پایان خواهد رساند.

20101

کد خبر: 673214

وب گردی

وب گردی