بیادی: اصولگرایان با احمدی‌نژاد کنار نمی‌آیند

عضو آبادگران جوان گفت: اصولگرایان اگر مانند اصلاح‌طلبان یک نفر را معرفی کنند و از مستقلین هم احمدی‌نژاد وارد شود، زیرا اصولگرایان با احمدی‌نژاد کنار نمی‌آیند، البته وی هم به دنبال این نیست که با اصولگرایان رایزنی کند مگر اینکه اصولگرایان چنین قصدی داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن بیادی عضو آبادگران جوان در خصوص حمایت اصولگرایان از گزینه‌هایشان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 در رقابت با حسن روحانی، گفت: اگر گزینه های دوره گذشته اصولگرایان باهم متحد باشند و تعداد آنها کم‌تر بود قطعا قضیه فرق می‌کرد.

وی در ادامه افزود: قالیباف و احمدی نژاد اگر برای رقابت با روحانی وارد عرصه انتخابات شوند حتما روحانی با چالش روبه رو خواهد شد و به نظرم انتخابات بین این سه نفر قطعا به دوره دوم کشیده می‌شود.

بیادی تصریح کرد: اصولگرایان اگر مانند اصلاح‌طلبان یک نفر را معرفی کنند و از مستقلین هم احمدی‌نژاد وارد شود، زیرا اصولگرایان با احمدی‌نژاد کنار نمی‌آیند، البته وی هم به دنبال این نیست که با اصولگرایان رایزنی کند مگر اینکه اصولگرایان چنین قصدی داشته باشند.

عضو آبادگران جوان اظهار داشت: اگر احمدی نژاد وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری 96 شود، نبود روحانی در دوره بعد قابل پیش‌بینی است و البته احتمال حضور قالیباف در انتخابات وجود دارد زیرا او یکی از ظرفیت‌های اصولگرایان است.

وی اضافه کرد: اصولگرایان در جامعه نتوانستند فردی را داشته باشند که بتواند آرا مردم را جذب کند و عملکردشان در این زمینه مثبت نبوده اما قالیباف به دلیل اینکه اصولگراست اما مستقل عمل کرده و در تهران هم خدمات زیادی داشته، اگر چه انتقاداتی به وی وارد است اما رضایت نسبی نسبت به وی وجود دارد.

بیادی در پایان خاطر نشان کرد: اصولگرایان اگر برای رقابت با روحانی گزینه‌ای غیر از قالیباف و احمدی‌نژاد داشته باشند از این رو قطعا روحانی پیروز می‌شود.

202

کد خبر: 673249

وب گردی

وب گردی