آیا اصلاح طلبان می توانند برای ورود به انتخابات 96 به حالت دیگری فکر کنند؟

عضو شورای مشورتی جبهه اصلاحات حسن روحانی را تنها گزینه جریان متبوع خود در انتخابات دوازدهمین دوره قوه مجریه عنوان می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان ،عبدالله ناصری در این رابطه اظهار داشت: جریان اصلاحات و آنهایی که اعتدال را برای خود اصل قلمداد می کردند، در سال 92 ائتلافی تاریخی داشتند و به همین دلیل توانستند حسن روحانی را با رای 18 میلیونی در راس دولت جای بدهند. خب! با این تفاصیل و با توجه به کارنامه ای که دولت در این سه سال از خود بر جای گذاشته است، آیا اصلاح طلبان می توانند برای ورود به انتخابات 96 به حالت دیگری فکر کنند؟ جواب این پرسش یقینا "نه" است.

این فعال سیاسی همچنین ادامه داد: گاه شنیده می شود که گروهی "عبور اصلاحات از روحانی" را طرح می کنند که باید گفت، این نوع شایعه پراکنی ها مختص آنهایی است که خودشان را در انتخابات آتی از پیش بازنده می دانند و به همین دلیل با این نوع تحرکات دنبال تفرقه افکنی هستند که البته محال است بتوانند توفیقی در این راه نه چندان درست به دست بیاورند و مثل انتخابات 24 خرداد 92 و هفتم اسفند سال پیش چاره ای به غیر از حاشیه نشینی بعد از انتخابات نخواهند داشت.

عبدالله ناصری در حالی سخنانش را به پایان برد که اصرار داشت تا به اصلاح طلبان و دولتی ها توصیه کند که در 10 ماه و چند هفته ای که به انتخابات مانده است، حواس خود را معطوف به این امر کنند که تحت تاثیر کارهای مسوم اتحاد خود را از دست ندهند.

205/201

کد خبر: 673331

وب گردی

وب گردی