ردپای هدایتی در سرخ پوش نشدن رضاییان!

مدافع جنجالی این روزهای فوتبال ایران پیشنهاد سنگینی را به مسئولان باشگاه تراکتورسازی ارائه داده بود.

به گزارش ایسکانیوز، رامین رضاییان، مدافع ملی پوش کشورمان به احتمال فراوان در این فصل نیز پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس تهران را بر تن خواهد کرد. اما پیش از اینکه مسئولان پرسپولیس به بازگشت مدافع خود رضایت بدهند،صحبت های زیادی مبنی بر پیوستن رضاییان به دیگر تیم سرخپوش یعنی تراکتورسازی مطرح بود و بحث پیوستن رضاییان به تراکتور زمانی مطرح بود که مسئولان پرسپولیس بارها اعلام کرده بودند که او را نمی خواهند.

وی که از بازگشت به پرسپولیس نا امید شده بود، قصد داشت فوتبالش را در تراکتورسازی ادامه دهد اما ظاهرا مبلغ بسیار بالایی که او به مسئولان تراکتورسازی پیشنهاد داده بود، این انتقال را منتفی کرد. ظاهرا او برای اینکه به جمع شاگردان قلعه نویی بپیوندد، از تراکتوری ها مبلغ 2.5 میلیارد تومان را برای یک فصل درخواست کرده بود. اما جالب است که از این مبلغ تنها یک میلیارد و نیم سهم خود رضاییان بود و مسئولان تراکتورسازی باید نیمی از این مبلغ را در همان ابتدا به رضاییان می دادند.

ظاهرا پول فسخ قرارداد وی با باشگاه ریزه اسپور که برابر با یک میلیارد بود را حسین هدایتی پرداخت کرده بود و به همین دلیل یکی از شروط رضاییان برای مسئولان تراکتورسازی این بود که آنها یک میلیارد نیز به صورت نقد به حسین هدایتی پرداخت کنند.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی نیز پس دریافت پیشنهاد بالای رضاییان قید این بازیکن را زدند.

604/602

کد خبر: 673462

وب گردی

وب گردی