با حضور در ورزشگاه آزادی؛حمایت معاون اول رییس جمهور از کی روش و تیم ملی

معاون اول رئیس جمهوری، گفت: دکتر روحانی رئیس جمهوری و دولت با تمام توان پشتیبان بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران هستند.

به گزارش ایسکانیوز، اسحاق جهانگیری با حضور در تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع بازیکنان و کادرفنی این تیم، گفت: به صورت ویژه به اعضای تیم ملی فوتبال علاقه مند هستم و امیدوارم در راه پیش رو موفق باشید.
وی ادامه داد: فوتبال به صورت ویژه در میان ورزش ها قابل توجه هست و نسل جوان و مردم همه بازی ها را به صورت ویژه دنبال می کنند.
معاون اول رئیس جمهوری، گفت: دولت و در راس آن رئیس جمهوری با تمام توان پشتیبان بازیکنان، کادر فنی و کارلوس کی روش سرمربی خوب تیم ملی فوتبال هستند. کی روش مربی بسیار خوبی است که در این مدت زحمات زیادی کشیده است.
وی تصریح کرد: مردم و دولت انتظار دارند شما به جام جهانی برسید و امیدوارم فدراسیون برنامه دقیقی برای موفقیت شما داشته باشد. وزارت ورزش هم آمادگی لازم دارد تا به شما برای رسیدن به موفقیت کمک کند.
جهانگیری اظهار کرد: دولت در ادامه راه مهمی که فوتبال کشورمان برای رسیدن به جام جهانی در پیش رو دارد، از بازیکنان و مربیان حمایت می کند. جامعه ایرانی به نشاط و امید نیاز دارد و می دانیم مردم ایران هم با امید بازی های شما را تماشا می کنند.
وی افزود: حضور من در جمع شما برای تشکر است و از شما می خواهم این مسیر سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.
تیم ملی فوتبال ایران خود را برای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه آماده می کند و روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی فوتبال قطر است.

602/602

کد خبر: 673493

وب گردی

وب گردی