کی روش: سلام تیم ملی را به رییس جمهور برسانید/صعود به جام جهانی مثل فتح اورست است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: حضور معاون اول رئیس جمهوری در تمرین تیم ملی معنای بسیار بزرگی دارد و مسئولیت بازیکنان و کادر فنی را سنگین تر خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی که عصر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری در ورزشگاه آزادی تهران درحال پیگیری است، گفت: به جهانگیری و هیات همراه و مسئولان وزارت وزارت ورزش و جوانان خیر مقدم می گویم و از آنها تشکر می کنم که در تمرین تیم ملی حاضر شدند.
وی ادامه داد: حضور شما در تمرین تیم ملی معنا بزرگی برای من و بازیکنان دارد و قدردان این اتفاق خواهیم بود و حضور شما وظیفه تیم را سنگین تر خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: در 5 ساله گذشته هرروز سعی کردم به همراه دستیارانم جایگاه تیم ملی فوتبال ایران را ارتقا دهم. حضور شما به عنوان معاون رییس جمهوری به ما کمک می کند تا مسیر خود را با قدرت بیشتری ادامه دهیم.
وی تصریح کرد: امروز را به هیچ عنوان فراموش نخواهم کرد و از شما می خواهم سلام من و بازیکنان تیم ملی را به دکتر روحانی رئیس جمهوری ایران برسانید.
کی روش اظهار کرد: خدا را شکر همه چیز خوب هست و آماده بازی با قطر هستیم. این نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی است. راه سختی در پیش رو داریم و این راه مانند فتح قله اورست است.
تیم ملی فوتبال ایران خود را برای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه آماده می کند و روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی فوتبال قطر است.

602/602

کد خبر: 673494

وب گردی

وب گردی