ذوالقدر: نقدهای مغرضانه دردی را دوا نمی کند/پولادگر باید در این مواقع درایت به خرج دهد

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: نقد های مغرضانه فقط برای فدراسیون و تیم ملی ایجاد حاشیه می کند و دردی دوا نمی شود.

غلامحسین ذوالقدر در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص عملکرد تیم ملی تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو آن طور که باید نتیجه می گرفت عمل نکرد و در المپیک ریو خیلی بد ظاهر شد. توقعات از تیم ملی تکواندو خیلی زیاد است زیرا در المپیک های گذشته تکواندو نتیجه قابل قبولی داشته و مدال های زیادی را کسب کرده است. ما با این نتیجه واقعا شرمنده مردم شدیم چرا که همه مردم ایران از تکواندو کاران ما انتظار مدال داشتند که متأسفانه این امر محقق نشد.

وی افزود: این نتیجه ای که رقم خورد در شأن کشورمان نبود و دنبال مقصر هم نیستیم که بگوییم چه کسی مقصر این نتیجه بوده است. تا یک هفته دیگر با برگزاری جلسه فنی با سرمربی تیم ملی و مسولان فدراسیون همه جواب ها را بررسی می کنیم و همه اتفاقات را زیر ذره بین می بریم تا بدانیم چرا در ریو نتیجه ای نتیجه نامطلوبی کسب کردیم، قطعا نتیجه این جلسه را رسانه ای خواهیم کرد تا مردم عزیز کشورمان نیز آگاه شوند.

رییس سازمان تیم های ملی تکواندو با اشاره به نتیجه غیر قابل قبول تیم ملی در ریو درباره اتفاقات بعد از المپیک اظهار داشت: این حاشیه ها نباید به وجود می آمدند، قبول داریم نتیجه بدی را در ریو کسب کردیم و برای حل این مشکل هم تنها بررسی جزییات می تواند به فدراسیون و تیم ملی تکواندو کمک کند. نقد های مغرضانه منتقدان فقط و فقط برای فدراسیون و تیم ملی حاشیه می سازد و دردی را دوا نمی کند. به نظرم کسانی که انتقاد می کنند اول از همه فکر کنند ببینند آیا حرفی یا انتقادی که می خواهند بکنند درست است یا خیر! و بعد فدراسیون و تیم ملی را نشانه بگیرند.

وی افزود: در حال حاضر هم باید به این حاشیه ها پایان داده شود و فقط به بررسی ضعف های تیم ملی بپردازیم چرا که مسابقات حساس و بزرگی را در پیش رو داریم و باید برای این مسابقات آماده شویم.

ذوالقدر در خصوص رفتن مربیان و تکواندوکاران ایرانی به کشورهای دیگر گفت: ورزشکاران با مربیان کاملا جدا هستند زیرا ورزشکاران را مسئولان با حمایت و ساپورت های مالی خوب باید سعی در حفظ آن ها داشته باشند، اگر یک ورزشکار از هر لحاظ تأمین شود مطمئناً کشور خود را برای حضور در کشور های دیگر ترک نمی کند. اما همه چیز مربیان منوط به خودشان است چرا که برای کار در ایران و در تیم های ملی باید فدراسیون ها شرایط و خواسته های آنها را برآورده کنند و اگر این امر صورت نگیرد قطعا مربی هم برای ادامه کار با فدراسیون همکاری نخواهد کرد و در پایان مجبور به ترک کشور و حضور در کشور های دیگر می شود.

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو درباره حرف های پولادگر رئیس فدارسیون تکواندو تصریح کرد: بعد از باخت نباید مسئولان شتاب زده عمل می کردند، نتیجه نگرفتن تیم ملی که همه را از لحاظ روانی بهم ریخته بود باعث شد تا با گفتن حرفایی که نباید گفته می شد حاشیه هایی درست شود که به ضرر تیم ملی و فدراسیون باشد. پولادگر در آن شرایط باید درایت به خرج می داد و حرفی نمی زد.

وی در ادامه گفت: علی رغم انتظارات ما هم رسانه به این حرف ها و دامن زدند و این مساله به یک حاشیه بسیار بزرگ تبدیل شد. امیدوارم رسانه ها به ما کنند تا این گونه حاشیه ها به وجود نیاید.

ذوالقدر در پایان خاطر نشان کرد: گرچه در المپیک ریو نتیجه بدی را کسب کردیم اما مطمئن باشید که درآینده با حضور در مسابقات جهانی جبران خواهیم کرد و بارها دل مردم عزیز ایران را شاد خواهیم کرد.

402/601

کد خبر: 673510

وب گردی

وب گردی