تصویب  اصلاح و ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیته دفاعی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل جلسه ویژه کمیته دفاعی این کمیسیون گفت: پیشنهاد مصوب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مبنی بر اصلاح و ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به تصویب رسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، سید حسین نقوی حسینی عصر دوشنبه به تشکیل کمیته ویژه دفاعی این کمیسیون به حضور نمایندگان کلیه دستگاه های ذیربط از ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ریاست حشمت الله فلاحت پیشه اشاره کرد و افزود: در این جلسه پیشنهاد جایگزین ماده 34 برنامه توسعه که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به تصویب رسیده بود، مطرح و با دریافت نظرات دستگاه های مختلف، به تصویب کمیته رسید.
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه، پیشنهاد مصوب در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مبنی بر اصلاح و ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به تصویب رسید و بنا شد پیشنهاد مذکور در کمیته اجتماعی کمیسیون تلفیق برنامه نیز مطرح شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه کرد: در صورت تصویب در این کمیته، پیشنهاد در دو کمیته دفاعی و اجتماعی کمیسیون تلفیق مشترکا مصوبه مذکور در ارتباط با بازنشستگان را در صحن کمیسیون تلفیق مطرح کنند و به تصویب برسانند.
نقوی حسینی اظهارداشت: همچنین در این جلسه پیشنهاد کمیته، در ماده (3) که موضوعات راهبردی برنامه ششم آورده شد، یک بند دیگر افزوده شد. این بند عبارت بود از اینکه دفاع و امنیت به عنوان موضوع راهبردی برنامه توسعه در نظر گرفته شود.
به گزارش اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی وی از تشکیل جلسات کمیته برای بررسی موارد دیگر در دورهای آتی خبر داد و گفت: مسئولیت کمیته دفاع کمیسیون تلفیق برنامه ششم به عهده اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متشکل از حشمت الله فلاحت پیشه، شهروز برزگر کلشانی و هاجر چنارانی گذاشته شده است.

202

کد خبر: 673567

وب گردی

وب گردی