حجم ذخیره سازی نفت در پایانه های نفتی ایران به ٢٨ میلیون بشکه رسید

حجم ذخیره سازی نفت خام شرکت پایانه های نفتی ایران به ٢٨ میلیون بشکه افزایش یافته است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شانا، شرکت پایانه های نفتی ایران، یکی از شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران در دولت تدبیر و امید حجم ذخیره سازی نفت خام خود را از ٢٤ میلیون بشکه به ٢٨ میلیون بشکه افزایش داد.

براساس این گزارش، افزایش حجم ذخیره سازی نفت خام شرکت پایانه های نفتی همسو با اهداف این شرکت برای کمک به تداوم تولید نفت و گاز کشور انجام شده که نسبت به طراحی و اجرای پروژه های توسعه ای و تعمیرات اساسی تاسیسات عمده از جمله تکمیل پروژه مهم ساخت چهار مخزن یک میلیون بشکه ای نفت خام اقدام کرده است.

شرکت پایانه های نفتی ایران فعالیتی عملیاتی و تخصصی دارد که در حوزه های ذخیره سازی، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام ، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می کند.

ماموریت اصلی شرکت پایانه های نفتی ایران، پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور از طریق فرایند های عملیات دریافت، ذخیره سازی، امتزاج، اندازه گیری و سنجش کمی و کیفی، بارگیری و تخلیه (صادرات و واردات)نفت خام و مواد نفتی تولیدی و مبادله ای (SWAP)، عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی های نفتکش و همچنین تکمیل و ارتقای زنجیره ارزش نفت و گاز کشور است.

607/601

کد خبر: 673587

وب گردی

وب گردی