تجمع روستاییان ازنا مقابل مجلس

جمعی از روستاییان روستای کمندان شهرستان ازنای لرستان در اعتراض به عدم تکمیل ساخت سد مخزنی در این منطقه صبح سه شنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، یکی از این تجمع کنندگان با اشاره به این که این سد مخزنی به مدت 13 سال است که تکمیل نشده، گفت: ما خواهان تکمیل هر چه سریعتر این سد مخزنی هستیم.

وی با اشاره به جمعیت بالای این روستا افزود: با وجود این که این روستا جمعیت بالایی دارد ولی از هر گونه وام و خدمات دولتی محروم بوده است.
این شخص ادامه داد: اراضی دیم ما از سوی سازمان منابع طبیعی تصرف شده اند که این مساله موجب بیکاری کشاورزی شده است.

تجمع تعدادی از آموزشیاران نهضت سواد آموزی و معلمان پیش دبستانی
امروز همچنین تعدادی از آموزشیاران نهضت سواد آموزی و معلمان پیش دبستانی باردیگر مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.
یکی از این تجمع کنندگان گفت: برخی از آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی با سابقه کاری 14 سال، خواستار ارتقاء شغلی از آموزش دهنده به آموزشیار هستند.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی توسط نمایندگان مجلس تصویب شد.
اما از آنجا که براساس ماده واحده این طرح، نیروهای آموزش دهنده نهضت سوادآموزی که قبل از سال 1391 با نهضت سوادآموزی همکاری داشته اند، مشمول تبصره 10 اصلاح ماده 17 قرار می گیرند، تجمع کنندگان کنونی خواستار رسیدگی مجلس به وضعیت استخدامی خود پس از سال 91 شده اند.

202

کد خبر: 673597

وب گردی

وب گردی