اعلام آرای انضباطی لیگ دسته اول

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تیم‌های لیگ دسته اول صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های گل گهر سیرجان و اکسین البرز روز 23 مرداد ماه برگزار شد و از سوی وینگو بگوویچ - سرمربی تیم گل گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داوران رخ داد که در نهایت منجر به اخراجش از بازی شد. وی طبق بند4 ماده 66 به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

رضا فتح آبادی-سرپرست تیم گل گهر سیرجان نیز به خاطر اعتراض به داور که منجر به اخراج وی شد، طبق بند5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه نقدی برای تیم خیبر خرم آباد

تیم خیبر خرم آباد به خاطر تخلف و اهانت تماشاگرانش به مربی و داوران در دیدار برابر پارس جنوبی طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت دو جلسه‌ای برای مربی تیم آلومینیوم اراک

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال اهواز برگزار شد و از سوی سید نوید گلبوبی-مربی تیم آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراج او از زمین بازی شد و همچنین خودداری از اجرای دستور داور و رفتار زننده که سبب تشنج شد و درگیری با نماینده فدراسیون رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

401/601

کد خبر: 673682

وب گردی

وب گردی