کشتی فرنگی جوانان جهان؛ چهار نماینده ایران به دیدار رده بندی راه یافتند

چهار نماینده ایران در روز دوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که در ماکون فرانسه در حال برگزاری است، به دیدار رده بندی راه پیدا کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها چهار نماینده کشتی فرنگی ایران به دیدار رده بندی راه یافتند و امشب برای کسب مدال برنز به روی تشک می روند.
نتایج کشتی گیران کشورمان در پیکارهای امروز به این شرح است:
میثم دلخانی در وزن 55 کیلوگرم در دور نخست به مصاف هلاری ماگیسالو از کشور استونی رفت و در مدت زمان یک دقیقه و 29 ثانیه با ضربه فنی به برتری رسید.
وی در دور بعد نیز آرتور پتروسیان از روسیه را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
دلخانی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 15 بر 7 از سد یرنور فیداخمتوف از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
وی در این مرحله مقابل یو نامبا از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.
محمد مراد الیاسی در وزن 66 کیلوگرم در دور اول مقابل تانتینا از فرانسه که از حمایت هموطنان خود برخوردار بود به روی تشک رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یابد و راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها شود.
نماینده وزن 66 کیلوگرم ایران در دور بعد به مصاف فریلوور از سوییس رفت و در پایان 6 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
الیاسی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر ایشوا هو از چین را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
وی در این مرحله مقابل راماز زوئیدزه از گرجستان را با نتیجه 7 بر 5 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.
آرمان علیزاده در وزن 84 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف سونیل کومار از هند رفت و با ضربه فنی به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
وی در دور بعد مقابل اسلام عباس اف از آذربایجان با نتیجه 14 بر 6 شکست خورد. اما با حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، علیزاده به گروه بازنده ها رفت.
علیزاده در این مرحله لوکاس استوداچر از اتریش را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد.
علیزاده برای کسب مدال برنز باید با والاس دوبرووین از روسیه پیکار کند.
امین میرزازاده نیز در وزن 120 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل زویادی پاتاریدزه از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد، اما با توجه به حضور کشتی گیر گرجستانی در دیدار فینال، میرزازاده به مرحله شانس مجدد رفت.
وی در این مرحله گامزات خان اسرافیلوف از آذربایجان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. میرزازاده نیز برای کسب عنوان سومی و مدال برنز با نماینده مجارستان مبارزه خواهد کرد.
٦٠١/٦٠١

کد خبر: 674237

وب گردی

وب گردی