میرزاده عنوان کرد: لزوم افزایش ارتباط سازمان مرکزی با واحدها / مساعدت دانشگاه آزاد اسلامی به نظام بهداشتی کشور

یکصدو هفتادو سومین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر حمید میرزاده و با حضور اعضا در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده در ابتدای این جلسه با اشاره به برگزاری مستمر جلسات شورای استان‌ها در سازمان مرکزی گفت: تاکنون 5 جلسه برگزار شده که آخرین آن مربوط به استان آذربایجان شرقی بود.

میرزاده با بیان اینکه نباید فاصله ای بین صف و ستاد دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشته باشد، اظهار داشت: باید از فرصت جلسات شورای استان‌ها استفاده شود تا ضمن اصلاح رویه‌ها، از نظرات و پیشنهادات مدیران و روسای واحدهای دانشگاه نیز استفاده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: باید ارتباطات سازمان مرکزی با واحدها بیشتر شود تا کار کارشناسی سازمان با اقدامات واحدها در صف هماهنگ شود.

وی همچنین به جلسه با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه تعامل خوبی در زمینه تصویب رشته محل‌های جدید با استانداردهای لازم به خصوص در مقاطع کارشناسی ارشد و Ph.D با دانشگاه آزاد اسلامی دارد و از همکاری و همراهی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه دکتر ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 26 فارغ التحصیل پزشکی دانشگاه با قرار گرفتن در جمع 2.5درصد برتر فارغ التحصیلان این رشته، مستقیماً و بدون گذراندن طرح می‌توانند وارد مقاطع تخصصی شوند. از این حیث دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول را بین دانشگاه‌های پزشکی کشور به دست آورده است.

دکتر میرزاده و اعضای هیات رئیسه ضمن تشکر و قدردانی از دکتر ابطحی و همکاران ایشان برای ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش و تأمین استانداردهای مدنظر وزارت بهداشت، ابراز امیدواری کردند دانشگاه آزاد اسلامی بتواند کمک‌های بیشتری به نظام بهداشتی کشور ارائه کند.

در ادامه جلسه هیات رئیسه، مهندس میترا‌ هاشمی طباطبایی گزارشی درخصوص سامانه یکپارچه پایان‌نامه‌ها و کتابخانه‌های آزاد (سیپکا) ارائه کرد.

مدیرکل مرکز گسترش علم و علم‌سنجی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این طرح پیشرفت خوبی داشته و در صورت برطرف شدن پاره ای مشکلات موجود، تا پایان سال جاری راه اندازی نهایی خواهد شد.

در ادامه یکصدو هفتادو سومین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از کمیسیون شماره یک هیات رئیسه، اعلام کرد جهت وحدت رویه فرآیند امور مربوط به پایان‌نامه و رساله رشته‌های علوم پزشکی مقرر شده سامانه مدیریت پایان‌نامه‌ها در حوزه غیرپزشکی، در حوزه علوم پزشکی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

20101

کد خبر: 674240

وب گردی

وب گردی