بروجردی: قدرت دفاعی ایران اجازه کوچک‌ترین تعرض به خاک کشور را نمی‌دهد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قدرت دفاعی نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی امروز به حدی رسیده است که به هیچ کشوری اجازه کوچکترین تعرضی به خاک ایران اسلامی داده نمی‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس علاء‌الدین بروجردی بعد از ظهر امروز در حاشیه دومین همایش ملی فن‌آوری‌های نوین دریایی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر با توجه به اقدامات ارزشمندی که در بهره‌گیری از اساتید علمی انجام داده است کارهای بزرگی در دست اقدام دارد که بیانگر افق وسیع آنان برای بهره‌گیری از دانش‌های نوین برای تقویت نیروهای مسلح در عرصه دریایی است.

وی افزود: توانمندی‌های دریایی ما در نیروهای مسلح و مشخصا در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در عرصه دریای عمان و اقیانوس فعالیت دارند و همچنین فعالیت‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در خلیج فارس، مسؤولیت عملیات را بر عهده دارند؛ رکن مهمی در دفاع از تمامیت ارضی و امنیت ملی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به پیچیدگی‌های مجموعه تجهیزات نوین و ضرورت بهره‌گیری از آخرین پدیده‌های علمی، راهی جز استفاده از محافل دانشگاهی نداریم و باید از این حوزه بهره‌گیری مناسب انجام شود.

بروجردی گفت: ‌قدرت دفاعی نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی امروز به حدی رسیده است که به هیچ کشوری اجازه کوچکترین تعرضی به خاک ایران اسلامی داده نمی‌شود و اکنون نیروهای مسلح ما بالنده‌تر از همیشه فعالیت دارند که باید با استفاده از تجهیزات و علوم نوین، به پیشرفت‌های بیشتر دست یابیم.

204

کد خبر: 674360

وب گردی

وب گردی