لوپتگی:‌از عملکرد شاگردانم بیشتر راضی هستم

لوپتگی از عملکرد شاگردانش برابر بلژیک راضی و خشنود است.

به‌ گزارش ‌ایسنکانیوز و ‌به نقل از آس، اسپانیا در نخستین بازی اش تحت هدایت یولن لوپتگی، در دیداری دوستانه پنجشنبه شب با دو گل بلژیک را شکست داد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی اسپانیا پس از بازی گفت‌: بیشتر از عملکرد شاگردانم خوشحال هستم تا نتیجه‌ کسب شده، این بازیکنان خیلی خوب هستند و زمانی که همچون یک تیم بازی می‌کنند بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارند. از بازی لذت بردیم و باید به همین شکل ادامه دهیم. پیروزی خیلی خوبی به دست آوردیم، اما بازی مهم روز دوشنبه برابر لیختن اشتاین است.

لوپتگی در ادامه افزود: بازیکنان خیلی جوان در تیم‌ ‌ملی حضور دارند، چون شایسته هستند. کم کم پیشرفت خواهند کرد تا بتوانند کارهای مهمی برای تیم‌ ‌ملی انجام دهند.

آلوارو موراتا در نیمه نخست به دلیل آسیب‌دیدگی‌ زمین را ترک کرد و دیگو کاستا به میدان آمد. سرمربی لاروخا درباره وضعیت مهاجم رئال‌ مادرید، گفت‌: ضربه‌ای به پای او خورد و باید دید در ساعات آینده چه وضعیتی خواهد داشت. در ابتدا فکر می‌کردسم دچار مشکلات عضلانی شده است، اما این چنین نبود.

لوپتگی که از نخستین پیروزی اش به همراه تیم‌ ‌ملی خشنود است درباره بلژیک گفت‌: بلژیک سه سال بود که در بروکسل شکست نخورده بود، اما اسپانیا توانست حریف قدرتمندش را شکست دهد.

402/601

کد خبر: 674467

وب گردی

وب گردی