سرنوشت عجیب در انتظار رامین رضاییان

مدافع تیم ملی به پرسپولیس بر می گردد اما شرایط سختی در انتظارش خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، آنهایی که تصور می کنند رامین رضائیان پس از بازیگت به پرسپولیس وارد ترکیب اصلی شده و در دربی هم به میدان می رود در اشتباه هستند زیرا سرنوشت دیگری انتظار این بازیکن را می کشد.

باشگاه پرسپولیس چند روز قبل اعلام کرد که رامین رضائیان قرارداد دارد و بر اساس قراردادش باید کارش را ادامه دهد.

این موضوع تازه باشگاه بعد از ابراز پشیمانی این بازیکن در گفت و گو با سایت باشگاه اتفاق افتاد و حتی باشگاه دستور داد تا شکایت قبلی از این بازیکن پس گرفته شود.

مدیریت باشگاه در جلسه ای با برانکو ایوانکوویچ راههای بازگشت این بازیکن ملی پوش را بررسی کرد و با آنکه برانکو اعلام کرد هرگز به او بازی نمی دهد اما در نهایت مقرر شد رامین برگردد.

برانکو البته در همان جلسه اعلام می کند که راضی به جدایی هیچکدام از بازیکنان نیست و حتی به گولچ احتیاج دارد و باشگاه نیز به این مربی قول می دهد که راهکاری پیدا کند تا هم رضائیان بماند و هم بازیکنی از تیم جدا نشود.

اما بازگشت رضائیان چه شرایطی را خواهد داشت؟

این بازیکن از نظر برانکو در فضای مجازی بیش از حد فعال است و قرار است باشگاه با او صحبت کند تا از این اقدام دست بردارد.

از سوی دیگر باشگاه باید مدت زمان قرارداد او را تعیین کند و ممکن است این قرارداد 4 ساله باشد.

نکته مهمتر که تا این لحظه رسما اعلام نشده است به برنامه اصلی باشگاه برای این بازیکن بر می گردد. باشگاه پرسپولیسی با رضائیان قرارداد جدیدی می بندد اما این قرارداد به معنای بازی کردن او با پیراهن قرمز نیست و آنها قصد واگذاری این بازیکن را دارند.

باشگاه در نظر دارد بر انتقال این بازیکن نظارت کامل داشته باشد و حق باشگاه از قبل انتقال احتمالی این بازیکن ملی پوش به تیمی خارجی و یا حتی ایرانی حفظ شود.

مدیران پرسپولیس بر این نظرند که چون رامین یکسال دیگر قرارداد دارد حتی اگر این قرارداد را تمدید نکند، در صورت عقد قرارداد با تیم دیگر موظف است درصدی از پول دریافتی اش را به باشگاه پرسپولیس بدهد.

تصمیم باشگاه بر این شده که قبل از بازی با چین تمرکز این ملی پوش را بر هم نزنند و سپس با او قراردادی بلند مدت ببندند؛قراردادی که معنای آن بازی کردن رامین با پیراهن پرسپولیس نیست!

401/601

کد خبر: 674573

وب گردی

وب گردی