دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرسقز با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سقز

شهردار و اعضای شورای شهر سقزبا حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز دیداری با دکتر کیوان شافعی رئیس جدید این دانشگاه داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار ابتدا ضیاءالدین نعمانی شهردار سقز نیز ضمن تبریک انتصاب دکتر شافعی، شهرداری را بعنوان یک نهاد مردمی ملزم به همکاری با دانشگاه عنوان کرد و ضمن حمایت ارگان شهرداری از فعالیت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدوار هستیم بتوانیم با تعامل مناسب و بیش از پیش دانشگاه زمینه همکاری های لازم در طرح های برون دانشگاهی ایجاد کنیم.

در ادامه این دیدار، باقی رحمن پور نماینده شورای شهر سقز گفت: شورای شهر مانند همیشه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در تعامل خواهد بود. شورای شهر در مسیر پیشرفت و پیشبرد اهداف دانشگاه می تواند نقش تاثیر گذار و کارآمد داشته باشد.

کیوان شافعی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در ادامه این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با وجود اعضای هیات علمی متخصص و توانمند و همچنین امکانات و پتانسیل های آموزشی و پژوهشی، آمادگی ارائه خدمات علمی، به ادارات و ارگانهای شهرستان را دارد.

او به نقش بسیار مهم شهرداری و شورای شهر در ایجاد توسعه پایدار در شهرستان سقز اشاره کرد و افزود: کمک به تحقق توسعه پایدار و اقدامدر راستای اقتصاد مقاومتی از رسالت­ های اصلی دانشگاه بوده است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز هم در راه رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را به کار گرفته و پتانسیل هایش را به کار خواهد برد.

20101

کد خبر: 674818

وب گردی

وب گردی