مسابقات دسته سوم والیبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با برتری تیم‌های کردستان، علوم و تحقیقات، نجف‌آباد و زنجان به نیمه‌نهایی رسید.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات امروز والیبال دسته 3 دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان در مرحله یک‌چهارم نهایی ادامه پیدا کرد.

در این مرحله تیم‌های کردستان با خراسان جنوبی، زنجان با مرکزی، علوم و تحقیقات با قم و سمنان با نجف‌آباد مصاف کردند. که در پایان تیم‌های کردستان، زنجان، علوم و تحقیقات و نجف‌آباد با غلبه بر حریفان خود به نیمه‌نهایی راه یافتند.

تیم سمنان میزبان این رقابت‌ها در دیدار آخر امروز در شرایطی با نتیجه 2 بر صفر از نجف‌آباد اصفهان شکست خورد که در ست دوم رقابت پایاپایی با حریف قدر خود داشت. این ست 30 بر 28 به نفع تیم اصفهانی خاتمه یافت. تیم سمنان در پایان این رقابت به‌شدت نسبت به عملکرد داوری اعتراض داشت. بااین‌حال مربی این تیم داور را عامل باخت معرفی نکرد ولی نسبت به نحوه قضاوت داور دوم مسابقه گله‌مند بود.

مسابقات دسته سوم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی از دهم تا 15 شهریورماه در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار می‌شود و دو تیم برتر مسابقات به لیگ دسته 2 سال آینده مسابقات راه خواهند یافت.

20101

کد خبر: 674836

وب گردی

وب گردی