انتصاب دو بانو به سرپرستی دانشکده‌های مدیریت و هنر و معماری واحد تهران غرب‎

از سوی پروین داداندیش سرپرست واحد تهران غرب در احکامی جداگانه سرپرست دانشکده‌های «مدیریت» و « هنر و معماری» این واحد دانشگاهی منصوب شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در راستای اخذ مجوز راه‌اندازی دو دانشکده «مدیریت» و «هنر و معماری» در سال تحصیلی 96-95 تعداد دانشکده‌های واحد تهران غرب از دو دانشکده مصوب به چهار دانشکده علوم انسانی، فنی و مهندسی، مدیریت و هنر و معماری افزایش یافت. پیش از این واحد تهران غرب دارای سه دانشکده علوم انسانی، دانشکده برق، کامپیوتر و محیط زیست و دانشکده فنی و مهندسی بود.

متعاقب این تغییرات در احکامی جداگانه از سوی پروین داداندیش سرپرست واحد تهران غرب، سرپرست دانشکده‌های «مدیریت» و «هنر و معماری» واحد منصوب شدند.

در این احکام لیلا زارع استادیار مهندسی معماری به عنوان سرپرست دانشکده هنر و معماری و ندا آتش وحیدی استادیار زبان و ادبیات فرانسه به عنوان‌سرپرست دانشکده مدیریت منصوب شدند.

داداندیش در احکام زارع و آتش وحیدی خطاب به آنان یادآور شده است: نظر به توان علمی و تجارب ارزنده شما و بنا به پیشنهاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد به مدت یکسال به سمت سرپرست دانشکده منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و استفاده از امکانات موجود و توانایی‌های اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشکده در پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه موفق و موید باشید.

20101

کد خبر: 674942

وب گردی

وب گردی