معصومی: خداحافظی بنا تصمیم خوبی نیست/ هدف رسول خادم عضویت در فیلا بود

کشتی گیر سابق وزن 120 کیلوگرم آزاد گفت: بهترین تصمیم برای تیم ملی کشتی فرنگی ابقا شدن محمد بنا است.

فردین معصومی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص خداحافظی محمد بنا گفت: محمد بنا یکی از بزرگ ترین سرمایه های کشتی کشور ما است و نباید چنین سرمایه ای را به راحتی از دست بدهیم خداحافظی محمد بنا تصمیم خوبی نیست و اعضای فدراسیون هم نباید بگذارند محمد بنا از تیم ملی کشتی فرنگی برود.

وی افزود: باخت در المپیک نباید اتفاقی باشد که بنا را از تیم ملی فرنگی جدا کند بلکه باید به او زمان بدهند تا تیم ملی کشتی فرنگی را از نو بسازد و برای المپیک 2020 آماده کند. امیدوارم فدراسیون این تصمیم محمد بنا را رد کند و محمدبنا به کار خود ادامه بدهد. رفتن محمد بنا همه محاسبات را بهم میریزد.

کشتی گیر سابق وزن 120 کیلوگرم آزاد تصریح کرد: تیم ملی کشتی فرنگی نیاز به جوان گرایی دارد و تنها کسی که می تواند این کار را انجام دهد بنا است. با ماندن او، کشتی فرنگی ما آینده بسیار درخشانی را خواهد داشت و می تواند به اوج خود در مسابقات بین المللی برسد.

فردین معصومی در خصوص انتخاب رسول خادم به عنوان عضو هیات رئیسه فیلا اظهار داشت: اتفاق بزرگی برای جامعه کشتی ما رخ داده است. انتخاب خادم به عنوان عضو هئیت رئیسه فیلا می تواند کمک بزرگی برای کشتی ما باشد چرا که چندسالی در فیلا نماینده ای نداشتیم که همین امر کار مان را سخت کرده بود.

وی افزود: هدف رسول خادم حضور در هیات رئیسه فیلا بود که به نظرم با رسیدن به این هدف هم میتواند به کشتی تیم ملی کمک کند هم به فدراسیون کشتی تا از این گرفتاری های جوی و شایعه ای در بیاید.

کشتی گیر سابق 120 کیلوگرم آزاد خاطر نشان کرد: بهترین تصمیم برای تیم ملی کشتی فرنگی ابقا شدن محمد بنا است که مطمئنا رسول خادم هم از فرانسه برگردد اجازه فرو پاشی تیم ملی کشتی فرنگی را نخواهد داد.

402/602

کد خبر: 675161

وب گردی

وب گردی