مسی دلیل بِلوند کردن موهایش را اعلام کرد

کاپیتان تیم ملی آرژانتین فاش کرد که چرا در فصل جدید با چهره‌های کاملاً متفاوت از فصول قبل، در میادین حضور پیدا کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، تغییر چهره لیونل مسی پس از شکست آرژانتین برابر شیلی در فینال تورنمنت یکصد سالگی کوپا آمه‌ریکا، برای خیلی‌ها عجیب بود. مسی که همه به دیدن او با موها و ریش‌های خرمایی رنگ عادت داشتند، ناگهان با موهای طلایی رنگ در انظار ظاهر شد و برای خیلی‌ها این سؤال پیش آمد که چرا او چنین ظاهری را برای خودش انتخاب کرده است. او اکنون انگیزه‌اش از انجام این کار را توصیح داده است.

مسی 29 ساله که از شکست دوباره تیمش در فینال کوپا آمه‌ریکا ضربه روحی سنگینی خود و به سبب آن حتی تصمیم به ترک تیم ملی آرژانتین گرفت - تصمیمی که البته کمی بعد از آن پشیمان شد - در یک برنامه تلویزیونی در شبکه «تله‌فه» آرژانتین گفت: در یکی از آن روزهای سخت (بعد از فینال کوپا آمه‌ریکا) موهایم را رنگ کردم. من باید همه چیز را از اول می‌ساختم. به خودم گفتم، من باید مدتی کنار بکشم و همه چیز را از نو بسازم.

مسی در ادامه همچنین اعتراف کرد که قصد ندارد پسر بزرگش تیاگو را وادار کند راه او را در پیش بگیرد و پا در دنیای فوتبال بگذارد.

ستاره خط حمله بارسلونا اظهار داشت: سعی نخواهم کرد که به‌عنوان هدیه به تیاگو توپ فوتبال بدهم، چون او خیلی به فوتبال علاقه ندارد. باید دید آیا حضور در مدرسه فوتبال می‌تواند او را به این رشته علاقه‌مند کند یا نه.

مسی و یارانش این روزها مشغول آماده کردن خود برای بازی برابر ونزوئلا در مرحله انتخابی جام جهانی هستند.

602/401

کد خبر: 675325

وب گردی

وب گردی